ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دستگاه واتس ماینر Whatsminer M3x v2

Pangolin Miner Whatsminer M3X v2

معرفی کلی

دستگاه ماینر مدل M3X V2 , یکی از قدرتمند ترین دستگاه های استخراج ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کویین میباشد که توسط شرکت MictoTab در سال 2018 وارد بازار شده است . ماینر مدل M3X , در دو ورژن V1 و V2 در بازار موجود میباشد و توانسته است نسبت به سایر دستگاه های ماینینگ موجود در بازار از استقبال مناسبی برخوردار شود . ماینر M3X برای خنک نگه داشتن دستگاه از 2 عدد فن خنک کننده استفاده میکند و دمای مطلوب برای نگهداری دستگاه ماینیگ بین 40- درجه سانتیگراد تا 10- درجه ذکر شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۴
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G2411

Canon PIXMA G2411 MULTIFUNCTION PRINTER

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل G2411 , پرینتر تولید شده توسط شرکت خوشنام و معروف CANON است که به مانند پرینتر G3411 جزء پرینتر های سری G این شرکت محسوب میشود و از لحاظ کاربری در رده پرینتر های 3 کاره قرار میگیرد . پرینتر مدل G2411 دارای طراحی زیبایی است و در ساخت آن از مواد مرغوب استفاده شده است , هم چنین با توجه به وزن و ابعاد آن به راحتی میتوانید پرینتر را جا به جا کرده و آن را بر روی میز کار خود در خانه و یا شرکت قرار دهید . پرینتر G2411 علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما قادر است که از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه نماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۰
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12w

HP LaserJet Pro M12w Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدلM12w یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت HP میباشد که در دسته پرینترهای لیزری این شرکت قرار دارد . ظرفیت سینی دستگاه 150 برگ میباشد که همین مورد آن را برای استفاده کاربران خانگی بسیارمناسب قرار داده است . کاربری پرینترتک کاره میباشد و رزولوشون چاپ در پرینتر اچ پی M12w به میزان dpi 600*600 میباشد که با توجه به کاربری و قیمت آن گزینه بسیارمناسبی برای خریدن میباشد . البته قیمت پایین دستگاه به هیچ عنوان باعث افت کیفیت در رزولوشن چاپ و سرعت آن نشده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۶
خانه پرینتر

پروژکتور اوپتوما مدل X341

Optoma X341 Projector

معرفی کلی

ویدئو پروژکتور اوپتوما مدل X341 , پروژکتور تولید شده توسط شرکت Optoma میباشد که از لحاظ کاربرد و توان خروجی به مانند پروژکتور اپسون مدل X41 , در رده میانی پروژکتورهای موجود در بازار قرار میگیرد . با توجه به وزن و ابعاد پروژکتور مدل X341 , به راحتی میتوان این پرینتر را جا به جا کرد و هم چنین با توجه به پایه اتصال در نظر گرفته شده برای آن میتوان پروژکتور را به زمین یا سقف متصل کرد . بر روی بدنه این پروژکتور شیارهایی برای تهویه مناسب تر دستگاه در نظر گرفته شده است . با توجه به خصوصیات ویدیو پروژکتور X341 , میتوان گفت که گزینه مناسبی برای کارهای اداری , تجاری و هم چنین مصارف خانگی است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۲
خانه پرینتر

انواع دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی با توجه به فراوانی و تنوع آن ها در بازار ماشین های اداری برای کسانی که اطلاعات چندانی در مورد آن را ندارند , کاری مشکل و زمان بر است . ما در این مقاله سعی داریم تا حدودی شما را با انواع دستگاه فتوکپی و کاربرد هر کدام از آن ها آشنا کنیم . قبل از اقدام به خرید دستگاه کپی و یا هر ماشین اداری دیگری , ابتدا به ساکن شما باید هدف از خرید دستگاه فتوکپی و حجم کار انجام گرفته شده با آن را با توجه به حیطه کاری خود تعیین کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۶
خانه پرینتر

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X311N

معرفی کلی

دستگاه کپی شارپ مدل X311N برای مصارف اداری و انتشارات است. این دستگاه قابلیت چاپ در سایز A3 دارد . سرعت دستگاه‌های فتوکپی اهمیت زیادی دارد و به‌منظور پیشبرد سریع کارها ، دستگاه کپی مدل X311N سرعت چاپی برابر با ۳۱ برگ در دقیقه دارد. ظرفیت سینی این دستگاه، درمجموع ۱۱۰۰ برگ است و افزایش آن تا ۲۱۰۰ برگ امکان‌پذیر است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۷
خانه پرینتر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۵
خانه پرینتر

دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

SHARP AR-X201 Copier

معرفی کلی

دستگاه کپی شارپ مدل X201 ازلحاظ رتبه بندی در میان مدل های دیگر تولیدی شرکت sharp در رده میانی دستگاه های فتوکپی  شرکت  قرار دارد , که البته  با توجه به مجهز شدن دستگاه به اسکنر میتوان آنرا در رده  پرینترهای  چندکاره  قرار داد . با این وجود قابلیت پرینت  و اسکن در سایز A3  که ویژگی بسیار مناسبی  برای محیط های اداری و دفاتر فنی میباشد ارزش  دو چندانی به مدل  کپی  شارپ مدل X201 داده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۶
خانه پرینتر