ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرینتر لیزری اچ پی مدل M404dn

HP M404dn Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M404dn , محصول تولیدی شرکت HP میباشد که به مانند پرینتر m402dn در رده چاپگرهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد . ابعاد آن حدودا 381x 634 x 241 میلی‌متر میباشد که پرینتر مدل 404dn را برای انجام کارهای با حجم محدود تجاری و اداری و البته کارهای با حجم زیاد خانگی مناسب مینماید , و با توجه به ابعاد ان به راحتی بر روی میز کاری شما جا میشود .
ظرفیت سینی پرینتر 404dn برای استفاده کاربران در حالت عادی 550 برگ میباشد اما برای کاربرانی که قصد انجام کارهای سنگین تر دارند میتوان از سینی 550 برگی 404dn که به صورت جداگانه تهیه و نصب میشود استفاده کرد با توجه به این مورد ظرفیت کاغذ اچ پی مدل 404dn قابلیت افزایش تا 900 برگ را دارد . البته مدل 404dn به سیستم WiFi مجهز نمیباشد که میتوانید از مدل های جایگزین آن استفاده کرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۴
خانه پرینتر

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 351X , پرینتر تولیدی شرکت معروف و خوش نام CANON است که از لحاظ کیفیت ساخت و ظاهر طراحی به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت نظیر پرینتر کانن مدل 251DW از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . کاربری این پرینتر تک کاره بوده و ظرفیت سینی اصلی کاغذ آن به تعداد 500 برگ میباشد و در صورت نیاز میتوان به صورت آپشنال تعداد سینی های آن را افزایش داد و ظرفیت کاغذ مصرفی دستگاه را به تعداد دلخواه بیشتر کنید . پرینتر مدل 351X قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۳
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP M404n

HP M404n Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M404n , از سری پرینترهای تک کاره شرکت معروف HP میباشد , که به لحاظ کارکرد و شکل ظاهری شبیه دیگر محصول این شرکت یعنی پرینتر مدل M402n است . شیوه طراحی و کیفیت ساخت مواد به کار رفته در آن باعث شده که پرینتر مدل M404n از دیگر پرینترهای هم رده و هم قیمت خود از اقبال بیشتری برخوردار باشد . با توجه به ابعاد و وزن آن و هم چنین میزان توان کاری ماهانه آن , میتوان گفت که پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین و یا حتی مصارف خانگی میباشد .
پرینتر M404n تک کاره است و قابلیت های اسکن , کپی و فکس را ندارد که از نقاط ضعف این پرینتر به حساب می آید . چنانچه نیاز داشته باشید که هم زمان 4 کار متفاوت را در قالب یک دستگاه انجام دهید و در هزینه و فضای کاری اشغال شده صرفه جویی کنید , پرینتر اچ پی مدل M426fdw گزینه مناسبی میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۳۸
خانه پرینتر