ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرینتر لیزری اچ پی مدل M402n

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل m402n , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و مشهور hp میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینتر های تک کاره قرار میگیرد . پرینتر مدل 402n میتواند هم به عنوان مصرف شخصی به کار گرفته شود و هم به عنوان مصارف اداری و تجاری . البته با توجه به توان کار ماهانه پرینتر اچ پی 402n که در حدود 80000 صفحه در ماه میباشد چندان مقرون به صرفه نیست که برای کارهای شخصی روزانه با حجم کاری پایین مورد استفاده قرار گیرد . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۲
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M28w

HP LaserJet Pro M28w Multifunction Laser Printer

 

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M28w , پرینتر تولید شده توسط شرکت معروف و خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M28a در رده پرینترهای 3 کاره این شرکت قرار میگیرد و از لحاظ جنس مواد به کار رفته در ساخت پرینتر و هم چنین طراحی آن از کیفیت مرغوبی برخوردار است . پرینتر مدل M28w , ابعاد جمع و جور و وزن کمی دارد و به راحتی قابل جا به جایی و قرار گرفتن بر روی میز کاری شما میباشد . این پرینتر با حجم کاری ماهانه ایی معادل با 8000 برگ , و ظرفیت سینی کاغذی برابر با 150 برگ , گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و محیط های اداری و تجاری با حجم کاری پایین میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۹
خانه پرینتر

https://khaneyeprinter.com/پرینتر-لیزری-رنگی-اچ-پی-مدل-hp-color-laserjet-proffesional-cp5225dn-a3-printer

HP Color LaserJet Proffesional CP5225dn A3 Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل CP5225DN , از سری پرینترهای تولیدی شرکت خوشنام و معروف HP میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد . اچ پی مدل cp5225dn برای چاپ اسناد و مدارک شما از تکنولوژی چاپ لیزری بهره میبرد و نوع چاپ آن رنگی میباشد , سایز چاپ در پرینتر 5225dn از نوع A3 میباشد که بسیار مناسب برای محیط های انتشاراتی و اداری میباشد. پرینتر اچ پی CP 5225dn برای تغذیه کاغذ خود از دو سینی استفاده میکند که ظرفیت سینی اول 250 برگ و سینی دوم به تعداد 100 برگ میباشد , اما متاسفانه قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۹
خانه پرینتر

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل LaserJet Pro CP5225n

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل 5225n , از سری پرینترهای تولیدی شرکت خوشنام و معروف اچ پی میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد. اچ پی مدل cp 5225 برای چاپ اسناد و مدارک شما از تکنولوژی چاپ لیزری بهره میبرد و نوع چاپ آن رنگی میباشد , سایز چاپ در پرینتر 5225n از نوع A3 میباشد که بسیار مناسب برای محیط های انتشاراتی و اداری میباشد. پرینتر اچ پی CP 5225n برای تغذیه کاغذ خود از دو سینی استفاده میکند که ظرفیت سینی اول 250 برگ و سینی دوم به تعداد 100 برگ میباشد , اما متاسفانه قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۹
خانه پرینتر