ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پرینتر چندکاره لیزری رنگی کانن مدل MF641Cw

Canon i-SENSYS MF641Cw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MF641cw از سری پرینترهای چندکاره تولیدشده توسط کمپانی معروف Canon است که به‌مانند پرینتر مدل mf643cdw از قابلیت اتصال به‌صورت به یسیم بهره می‌برد. این پرینتر قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک، از آن‌ها کپی و اسکن نیز تهیه نماید. با توجه به ابعاد و ظرفیت سینی کاغذ آن و هم‌چنین توان کتری ماهانه آن‌که در حدود ۳۰۰۰۰ برگه می‌باشد، می‌توان گفت که پرینتر کانن mf641cw گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۲:۳۲
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری رنگی کانن مدل MF643Cdw

Canon MF643Cdw Multifunction Color Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل MF643cdw پرینتر چندکاره تولیدی کمپانی معروف Canon است که همانند پرینتر مدل mf641cw از اتصال به‌صورت به یسیم یا همان WiFi بهره می‌برد. این پرینتر قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت و کپی از اسناد و مدارک، آر آن‌ها اسکن نیز تهیه نماید. سینی ورودی کاغذ در این پرینتر ۲۵۰ برگ ظرفیت دارد و علاوه بر آن یک سینی تک‌برگ چندمنظوره نیز وجود دارد که کارایی دستگاه را دوچندان کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۱:۲۴
خانه پرینتر

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل M428dw

HP MFP M428dw

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل M428dw , از سری پرینترهای چند کاره تولید شده توسط کمپانی معروف HP است که به مانند دیگر پرینتر تولیدی این شرکت یعنی پرینتر مدل M426fdw از قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF بهره میبرد که ظرفیت کاغذ آن به تعداد 50 برگ میباشد. در مشاغلی که حجم کاری نسبتا بالایی دارند در زمینه چاپ اسناد و مدارک این قابلیت در پرینتر ضروری میباشد. پرینتر مدل M428dw یک پرینتر 3 کاره میباشد, بدین صورت که علاوه بر گرفتن چاپ از فایل های شما میتواند از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۰۰ ، ۱۰:۲۱
خانه پرینتر