ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نگهداری از پرینتر

نگهداری از پرینتر

اگر شما یک پرینتر مناسب در دفتر کار یا خانه خود داشته باشید، دیگر مجبور نمی شوید برای چاپ دو یا چند صفحه به بیرون بروید . اما نکته آنجاست که نگهداری پرینتری که به طور مرتب از آن استفاده نمی شود کمی سخت تر و درد سر آفرین تر می باشد . چرا که در این شرایط هنگامی که نیاز به انجام دو برگه کار چاپی دارید ، پرینتر شما با سرو صدای فراوان این کار را برای تان انجام می دهد . گاهی اوقات ممکن است بخواهید صفحه‌ای را خیلی سریع چاپ کنید ، اما پرینتر شما با ایجاد سروصدا درست کار نکند . فرقی نمی‌کند که پرینتر شما لیزری یا جوهر افشان است ، مطالبی که در این قسمت فهرست‌بندی شدند کمک می‌کنند تا پرینتر خود را در وضعیت سالم و قابل استفاده نگهداری کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۱
خانه پرینتر

 

نصب پرینتر اپسون

پس از انتخاب و خرید پرینتر طریقه نصب و راه اندازی پرینتر مهم ترین دغدغه خریداران است که البته کاملا بی مورد میباشد , چرا که تقریبا در داخل بسته بندی اکثر پرینترهای اپسون موجود در بازار نظیر پرینتر مدل L805 , پرینتر مدل L1800 , پرینتر مدل L1300 و پرینتر مدل L3060 , دفترچه راهنمای استفاده و نصب پرینتر تعبیه شده است که با مطالعه آن میتوان به راحتی پرینتر خود را نصب کنید . البته قبل از هر آموزشی لازم به ذکر است که برای نصب پرینتر به درایور نصب پرینتر نیاز خواهید داشت که آن هم از طریق CD راه اندازی پرینتر عرضه میشود و یا اینکه میتوان آن را از سایت شرکت سازنده پرینتر دانلود و نصب کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۵:۵۲
خانه پرینتر
 

سوالات متداول در مورد پرینترهای لیزری

 
 

پرینترهای لیزری

پس از انتخاب و خرید پرینتر مورد نظر خود که میتواند لیزری و یا جوهر افشان باشد , طریقه راه اندازی و نصب پرینتر و استفاده از آن مستلزم رعایت تکاتی است که باعث بهینه شدن فرایند پرینت و هم چنین افزایش طول عمر دستگاه پرینتر خریداری شده میشود . تکنولوژی چاپ در پرینترها متفاوت میباشد , در یک پرینتر لیزری همان گونه گه از نامش پیداست برای چاپ اسناد و مدارک از تکنولوژی لیزر استفاده میکند که این تکنولوژی دارای معایب و مزایایی میباشد . از مهم ترین برتری های پرینترهای لیزری میتوان به سرعت چاپ بالای آن ها اشاره کرد , که این مزیت میتواند مورد توجه مشاغلی باشد که قصد چاپ حجم بالایی از اسناد را در طی روز دارند . نمونه ایی از این پرینترهای لیزری موجود در بازار پرینتر لیزری اچ پی مدل P2035 است که با استقبال خوبی از طرف خریداران خود قرار گرفته است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۵
خانه پرینتر