ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
 

سوالات متداول در مورد پرینترهای لیزری

 
 

پرینترهای لیزری

پس از انتخاب و خرید پرینتر مورد نظر خود که میتواند لیزری و یا جوهر افشان باشد , طریقه راه اندازی و نصب پرینتر و استفاده از آن مستلزم رعایت تکاتی است که باعث بهینه شدن فرایند پرینت و هم چنین افزایش طول عمر دستگاه پرینتر خریداری شده میشود . تکنولوژی چاپ در پرینترها متفاوت میباشد , در یک پرینتر لیزری همان گونه گه از نامش پیداست برای چاپ اسناد و مدارک از تکنولوژی لیزر استفاده میکند که این تکنولوژی دارای معایب و مزایایی میباشد . از مهم ترین برتری های پرینترهای لیزری میتوان به سرعت چاپ بالای آن ها اشاره کرد , که این مزیت میتواند مورد توجه مشاغلی باشد که قصد چاپ حجم بالایی از اسناد را در طی روز دارند . نمونه ایی از این پرینترهای لیزری موجود در بازار پرینتر لیزری اچ پی مدل P2035 است که با استقبال خوبی از طرف خریداران خود قرار گرفته است .

قیمت پرینتر لیزری اچ پی مدل P2035

مشکلات رایج پرینترهای لیزری

در زیر به برخی از مشکلاتی که رایج بوده و در اکثر پرینتر های لیزری ممکن است اتفاق بیفتد اشاره میکنیم , اما قبل از توضیحی ذکر این نکته را لازم میدانیم که در صورت انتخاب درست و دقیق پرینتر و هم چنین رعایت نکات مربوط به نصب و استفاده صحیح از آن میتوان از این مشکلات خلاصی یافت .

عدم گرفتن پرینت توسط پرینتر

 چک کردن کابل پاور ( هم روی پرینتر، هم در دوشاخه پریز ) , چنانچه به پرینتر کابل دیتا وصل کرده اید اتصال صحیح آن را چک کنید ,  (هم روی پرینتر، هم روی سیستم لپ تاپ و یا کامپیوتر ) , حتما از نصب بودن درایور مربوط به پرینتر بر روی سیستم مورد استفاده مطمئن شوید و برای چاپ نیز از همان پرینتر استفاده کنید , چنانچه قصد پرینت گرفتن از صفحات داخل وورد و یا اکسل را دارید حتما دقت داشته باشید که در حالت انتخاب قرار داشته باشند و سپس اقدام به چاپ آن ها کنید , در نهایت چنانچه بعد از ریست کردن تنظیمات پرینتر توسط دکمه های کنترلی تعبیه شده بر روی آن ایراد برطرف نشد , رفع ایراد را به تعمیرکاران و یا نمایندگی های مجاز تعمیر پرینتر , بسپارید .

گیر کردن کاغذ در پرینتر  

گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر هم قبل از دستور چاپ هم در حین عمل چاپ و هم بعد از عملیات پرینت  میتواند مربوط به چرخ دنده های کشنده کاغذ به درون پرینتر باشد یا اینکه سنسورها و یا بخش هیتر پرینتر باشد .    

پرینت کثیف گرفتن

چنانچه هنگام خروجی سند پرینت گرفته شده , مشاهده کردید که چاپ به صورت زمینه سیاه ( جاهایی از صفحه کاغذ که باید سفید باشند ولی سیاه شده اند بعد از چاپ ) و یا چاپ به صورت نامنظم و با رنگ کم یا زیاد گرفته شده است , این مشکل به احتمال خیلی زیاد مربوط به کارتریج و یا درام پرینتر میباشد , البته کثیف بودن پرینتر نیز دور از ذهن نمیباشد . گرفتن پرینت به صورت نامنظم , بدین معنی که بعضی از کلمات پررنگ تر از سایر کلمات چاپ شده اند هم میتواند مربوط به کارتریج و تونر مصرفی پرینتر باشد .

در پایان یاد آور میشویم که یکی از نکات اصلی در حفظ و نگهداری پرینتر که باعث کارکرد بهینه تر پرینتر در هنگام چاپ میشود استفاده از کاغذ های استاندارد میباشد که هم شامل وزن استاندارد کاغذ و هم شامل اندازه و رنگ کاغذ مصرفی میباشد که هر چه از مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد آسیب کم تری را به پرینترها وارد میکند . نمونه ایی از کاغذهای مرغوب و با کیفیت که مناسب برای استفاده در پرینترها میباشد در سایت خانه پرینتر موجود میباشد که میتوانید برای بررسی بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی