ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۱۱ دی ۹۹ ، ۱۱:۰۶

اسکنر کداک

اسکنر کداک

اسکنر کداک

اسکنر kodak

اسکنر یا پویشگر اسناد, دستگاهی برای ذخیره سازی اسناد و تصاویر کاغذی به شکل دیجیتالی در کامپیوتر است. کمپانی مطرح و بزرگ kodak در زمینه ساخت اسکنرها نیز خوشنام میباشد و بیشتر اسکنرهای تولیدی آن مورد اقبال خریداران و استفاده کنندگان قرار گرفته است. اسکنر کداک مدل E1035 از جمله اسکنرهای پرفروش در بازار ماشین های اداری میباشد.
اسکنرهای کداک در انواع مختلفی ساخته شده و هر کدام برای استفاده در مکان ها و مقاصد خاصی طراحی و تولید شده اند. اسکنر اسناد کداک, اسکنر بایگانی کداک, اسکنر حرفه ایی کداک, اسکنر خانگی کداک, اسکنر تخت کداک و ... نمونه هایی از اسکنرهای تولید شده نخیشن میباشند. اسکنرهای کداک با استفاده از مکانیسم تبدیل نوری تصاویر, آن ها را قابل فهم و ذخیره در کامپیوتر مینماید. امروزه استفاده از دستگاه های اسکنر رواج بیشتری پیدا کرده است و اکثر شرکت ها و سازمان های اداری و آموزشی از خریداران اسکنر هستند.

 

قیمت اسکنر کداک

 

خرید اسکنر کداک

خرید اسکنر را میتوانید بسته به نیاز و زمینه کاری خود انجام دهید. چنانچه حجم کاری پایینی دارید و برای کارهای شخصی اقدام به خرید اسکنر کداک میکنید, بهتر است که سراغ اسکنرهای تخت و خانگی شرکت کداک, نظیر اسکنر S2070 بروید که کیفیت و سرعت خوبی در اسکن کردن تصاویر را دارد. چنانچه بخواهید برای اداره و یا شرکت خود که حجم و سرعت کاری بالاتری را نیاز دارد اقدام به خریدن اسکنر کداک نمایید, بهتر است که سراغ گزینه ایی مانند اسکنر e1025 بروید که هم قابلیت اسکن دورو را دارد و هم میتواند تا 60 برگ را در دقیقه اسکن نماید.

قیمت اسکنر کداک

قیمت اسکنرهای کداک با توجه به امکانات و توان کاری که دارند مشخص میشوند. گرفتن اسکن دورو, گرفتن اسکن خودکار, ظرفیت و توان کاری ماهانه اسکنر, قابلیت تشخیص متن ها و عکس های قدیمی و حتی جنس و کیفیت ساخت اسکنر در قیمت گذاری اسکنرهای کداک دخیل هستند. اسکنرهای خانگی کداک قیمتی به مراتب کم تر از اسکنرهای حرفه ایی و بایگانی کداک دارند. بنابر این در هنگام تهیه و خرید اسکنر kodak ابتدا به ساکن نیاز خود از یک اسکنر را مشخص کنید و پس از آن با تحقیق و آگاهی کامل اقدام به خرید اسکنر کداک نمایید. به نظر میرسد برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط اسکنر کداک i2420 گزینه مناسبی باشد. وضوح تصویر اسکن شده و عمق رنگ اسکنر هم از جمله مواردی است که در قیمت اسکنر kodak مؤثر است.

 

خرید اسکنرهای کداک

 

نصب اسکنر کداک

طریقه نصب اسکنرهای کداک به مانند سایر اسکنرها و وسایل جانبی در کامپیوتر میباشد. ابتدا درایورهای مربوط به اسکنر را در کامپیوتر نصب کنید و سپس اسکنر را روشن کرده و به کامپیوتر وصل نمایید. در قسمت کنترل پنل و در قسمت دستگاه های جانبی به دنبال اسکنر نصب شده بگردید. برخی از اسکنرها دارای پورت های ورودی و خروجی متعددی هستند که به منظور اتصال به سایر دستگاه ها نظیر پرینتر ایجاد شده اند. در برخی از اسکنرهای کداک یک درگاه مختص به اتصال به شبکه است که اصطلاحا اسکنرهای تحت شبکه نام دارند. چنانچه درگاه مختص ورودی شبکه در اسکنر تعبیه نشده باشد, میتوانید از طریق یک کامپیوتر متصل به شبکه اسکنر را در شبکه کامپیوتری به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی