ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP212dw

Canon i-SENSYS LBP212dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 212DW , پرینتر تک کاره تولید شده توسط شرکت خوشنام و معروف CANON میباشد که به مانند دیگر پرینترهای تک کاره ساخت این شرکت نظیر پرینتر 251dw , از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . این پرینتر ابعاد جمع و جوری دارد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و مناسب برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری پایین میباشد . ظرفیت سینی کاغذ پرینتر مدل 212DW , به تعداد 250 برگ است و تا 800 برگ به صورت آپشنال و با اضافه کردن کاست اضافه به آن قابل افزایش است . توان کاری ماهانه این دستگاه نیز 80000 برگ ذکر شده است و میتوان از انواع کاغذ مانند A4 , A5 , B5 و ... در این پرینتر استفاده کرد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۴
خانه پرینتر
 

نصب درایور پرینتر

نحوه نصب و راه اندازی یک پرینتر همواره از دغدغه های کاربران دستگاه های پرینت و چاپ بوده است , این مشکلات امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و پیچیده تر شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری پرینترها , بیشتر نیز شده است . اغلب پرینترها در بسته بندی خود اقلام جانبی نیز دارند که از آن جمله میتوان به CD نصب و راه اندازی دستگاه اشاره کرد . همان طور که میدانید پرینترها به کمک کامپیوتر , لب تاپ و یا گوشی موبایل قادر هستند که از اسناد و مدارک سند چاپی تهیه کنند , اما برای ارسال دستور چاپ از این دستگاه ها به پرینتر باید سی دی نصب پرینتر و یا درایور نصب پرینتر را در اختیار داشت و با معرفی پرینتر به این دستگاه ها میتوان به چاپ با پرینتر پرداخت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۳
خانه پرینتر

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M180n

HP Color LaserJet Pro MFP M180n

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M180n , محصول تولیدی شرکت خوشنام و معروف HP میباشد که به مانند دیگر محصولات تولیدی این شرکت نظیر پرینتر مدل 26nw , از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است . پرینتر M180n , در رده پرینترهای چند کاره قرار میگیرد و قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . پرینترهای چند کاره مناسب برای محیط های اداری و تجاری میباشند چرا که در قالب یک دستگاه میتوانند کار چند دستگاه را انجام دهند که هم از لحاظ مالی به صرفه هستند و هم از نظر جا , فضای کم تری را اشغال میکنند . البته با توجه به حجم کاری و ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر که به تعداد 150 برگ است , باید گفت که چاپگر m180n گزینه مناسبی برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین مناسب میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۶
خانه پرینتر

پرینتر رنگی

در میان تنوع و گستردگی پرینترهای موجود در بازار , انتخاب و خرید یک پرینتر متناسب با نیاز شما کار ساده ایی نیست و نیاز به تحقیق و مطالعه دقیقی دارد تا بتوانید خریدی راضی کننده داشته باشید , تا هم نیاز هم اکنون شما برآورده شود و هم در آینده با تغییر و یا افزایش حجم کاری نیاز به خرید پرینتر جدید نداشته باشید . پرینتر سیاه و سفید یا تک رنگ , پرینتر رنگی , پرینتر لیزری و پرینتر جوهرافشان نمونه ایی از پرینترهای موجود در بازار ماشین های اداری هستند که با قیمت ها و امکانات متفاوت و متعدد به خریداران عرضه میشود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۰
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

HP LaserJet Pro M15w Laser Printer

 

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M15w , از سری M پرینترهای شرکت معروف و خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M12W در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد . وزن کم ( در حدود 4 کیلوگرم ) و ابعاد جمع و جور این پرینتر آن را در زمره پرینترهای خانگی HP قرار داده است . پرینتر مدل M15w , توان کاری ماهانه ایی در حدود 8000 برگ را داراست و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن در حدود 150 برگ است که البته این طرفیت برای سینی خروجی آن به تعداد 100 برگ کاغذ A4 میباشد و همین امر باعث شده که اچ پی M15w گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و کارهای اداری با حجم کاری پایین باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۲۵
خانه پرینتر