ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Expression Photo XP-55

EPSON Expression Photo XP-55 Photo Printer

 

معرفی کلی

پرینتر اپسون مدل XP55 , یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت معروف و خوشنام EPSON است که به مانند پرینتر مدل L805 , در رده پرینترهای مخصوص چاپ عکس این شرکت قرار میگیرد . این پرینتر گزینه مناسبی برای عکاسان و علاقه مندان به تهیه و چاپ آلبوم های عکس میباشد , چرا که با داشتن درگاه مستقیم اتصال دوربین عکاسی دیجیتال به آن که در زیر پنل آن تعبیه شده است و هم چنین کیفیت بسیار مطلوب رنگ چاپ و هم چنین ماندگاری بالای چاپ آن که ناشی از استفاده دستگاه از جوهر Claria Photo HD میباشد پرینتر مدل XP55 را گزینه بسیار مناسبی برای عکاسان ساخته است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۵
خانه پرینتر

اسکنر SCANNER یا به عبارتی همان پویشگر دستگاهی که تنوع و گستردگی فراوانی دارد و وسیله ای است برای ورود تصاویر و یا متون به رایانه در این مقاله شما را با انواع اسکنر آشنا میکنیم . کارکرد اصلی اسکنر انتقال فایل های تصویری و متنی به کامپیوتر و تبدیل آن ها به فایل های دیجیتالی است تا در صورت لزوم اقدام به ویرایش و یا حفظ و نگهداری آن ها به مدت طولانی تری است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۰
خانه پرینتر

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M181fw

HP Color LaserJet Pro MFP M181fw Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل 181fw , از سری پرینترهای چند کاره تولید شده توسط شرکت خوشنام HP میباشد که به مانند سایر پرینترهای تولید شده این شرکت نظیر پرینتر مدل 426fdw , کیفیت ساخت مطلوب و طراحی زیبایی دارد . این پرینتر قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی , اسکن و فکس نیز تهیه کند . با توجه به ابعاد و کاربری پرینتر مدل 181fw و هم چنین توان کار ماهانه آن که تا 30000 برگ در ماه است , میتوان گفت که این پرینتر مناسب برای محیط های اداری , انتشاراتی و شرکتی با حجم کاری پایین میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۶
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402dw

HP LaserJet Pro M402dw Laser Printe

 

معرفی کلی

پرینتر مدل 402DW , از محصولات تولیدی شرکت معروف و خوشنام HP است که از لحاظ ظاهر طراحی ظاهری و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت دستگاه به مانند دستگاه پرینتر مدل 402DN از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . کاربری این پرینتر تک کاره بوده و با توجه به ابعاد و ظرفیت سینی کاغذ آن که به تعداد 250 برگ استاندارد و 100 برگ چند منظوره است و هم چنین توان کار ماهانه آن که در حدود 80000 برگ است , میتوان گفت که پرینتر اچ پی 402DW مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۶
خانه پرینتر

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810

Epson L810 Inkjet Printe

معرفی کلی

پرینتر اپسون L810 , از سری پرینترهای تولید شده در شرکت معروف و خوشنام EPSON است که به مانند پرینتر اپسون مدل L1300 در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد . این پرینتر از لحاظ کیفیت طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن از مرغوبیت بالایی برخوردار است . پرینتر مدل L810 مجهز به یک مخزن جوهر است که در صورت اتمام جوهر آن نیاز به خرید کارتریج جدید ندارید و تنها با تهیه جوهر مخصوص آن میتوانید مخزن را دوباره از جوهر پر کنید و کیفیت چاپ مطلوبی را از دستگاه بگیرید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۳
خانه پرینتر