ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EcoTank L3150

Epson EcoTank L3150

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3150 , از تولیدات جدید شرکت معروف EPSON میباشد مانند پرینتر اپسون مدل L3110 , که از لحاظ طراحی ظاهری و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . پرینتر L3150 در رده پرینترهای 3 کاره قرار میگیرد و قادر است علاوه بر گرفتن پرینتر از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . با توجه به ابعاد و وزن این پرینتر و هم چنین ظرفیت سینی کاغذ آن که به تعداد 100 برگ کاغذ است میتوان گفت که دستگاهی مناسب برای کارهای خانگی و محیط های اداری میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۰
خانه پرینتر

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EckoTank L3110

Epson EcoTank L3110

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L3110 , محصول تولیدی جدید شرکت EPSON است که به مانند سایر پرینترهای ساخت این شرکت از لحاظ کیفیت ساخت مواد به کار رفته در آن و طراحی ظاهری , به مانند پرینتر مدل L3150 از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . با توجه به ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر که به تعداد 100 برگ برای کاغذ استاندارد و 20 برگ برای کاغذ مخصوص چاپ عکس است , میتوان گفت که پرینتر اپسون L3110 مناسب برای مصارف خانگی و کارهای اداری میباشد . این پرینتر در رده پرینترهای 3 کاره قرار میگیرد و میتواند علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۲۴
خانه پرینتر

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805

معرفی کلی

پرینتر جوهر افشان اپسون l805 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کیفیت چاپ و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه همانند سایر تولیدات epson از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است. جوهر افشان l805 همانطور که از نامش پیداست برای چاپ عکس ها و تصاویر شما از تکنولوژی پاشش جوهر استفاده میکند که باعث میشود کیفیتی بسیار خوب در چاپ عکس ها به کاربران خود بدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۴
خانه پرینتر

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1300

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L1300 , از سری پرینترهای تک کاره شرکت EPSON میباشد که از لحاظ زیبایی ساخت و جنس مواد به کار رفته در تولید آن به مانند سایر محصولات تولیدی اپسون از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است. اپسون مدل L1300 از تکنولوژی چاپ جوهر افشان بهره میبرد و شما میتوانید برای چاپ کردن عکس ها و اشکال گرافیکی خود با کیفیتی معادل با 5760 dpi از دستگاه مدل L1300 استفادهخ کنید. درگاه اتصال به کامپیوتر پرینتر L1300 از نوع پورت USB میباشد و فاقد تکنولوژی سیستم اتصال بیسیم میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۰۹
خانه پرینتر

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

Epson L1800 Inkjet Printer

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون L1800 , از سری محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که در رده پرینترهای جوهر افشان مخصوص چاپ عکس قرار میگیرد. چاپگر جوهرافشان L1800 دارای رزولوشن چاپی برابر با 1440*5760 dpi میباشد که عکس های شما را با سرعت 2.6 برگ در دقیقه به چاپ میرساند. اپسون مدل 1800 قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد و برای چاب دورو گرفتن از اسناد شما باید به صورت دستی اقدام کنید چرا که مجهز به تکنولوژی چاپ دوروی خودکار نمیباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۱۸
خانه پرینتر

اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19

معرفی کلی

اسکنر اپسون v19 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت epson میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و جنس مواد به کار رفته در ساخت اسکنر به مانند سایر اسکنر های تولیدی شرکت اپسون از مرغوبیت خوبی برخوردار است. سایز اسکن در اسکنر v19 سایز A4 میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر 4800dpi میباشد , سرعت اسکن اسکنر v19 برای حالت رنگی و سیاه و سفید 10 ثانیه با رزولوشن 300dpi و 30 ثانیه با رزولوشن 600dpi میباشد. اپسون مدل v19 بدون سینی میباشد و قابلیت اسکن دورو ندارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۱
خانه پرینتر

دستگاه کپی کانن مدل CANON imageRUNNER 2520

Canon imageRUNNER 2520 Photocopier

معرفی کلی

امروزه دستگاه های الکترونیکی جای خود را در زندگی روزمره انسان ها به خوبی پیدا کرده اند , یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر , دستگاه های فتوکپی هستند.که در زندگی انسان نقشه به سزاری ایفا می کنند .در این بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها کانن است , این شرکت بزرگ محصولی با نام  فتوکپی کانن مدل 2520 به بازاربازار عرضه داشته که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۱۴
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل MF249DW

Canon imageCLASS MF249dw Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر لیزری کانن مدل MF249DW , محصول تولیدی شرکت خوشنام و معروف CANON میباشد که از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری به مانند پرینتر 416DW از مرغوبیت بالایی برخوردار است . پرینتر لیزری 249 کانن , از لحاظ کاربری در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما قادر است که از آن ها کپی , اسکن و فکس نیز تهیه کند . با توجه به ظرفیت سینی کاغذ این پرینتر که به تعداد 600 برگ است و هم چنین توان کار ماهانه آن که 2400 برگ است , میتوان گفت که پرینتر مدل 249DW گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۵۹
خانه پرینتر