ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۱

اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19

اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19

معرفی کلی

اسکنر اپسون v19 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت epson میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و جنس مواد به کار رفته در ساخت اسکنر به مانند سایر اسکنر های تولیدی شرکت اپسون از مرغوبیت خوبی برخوردار است. سایز اسکن در اسکنر v19 سایز A4 میباشد و رزولوشن اپتیکال اسکنر 4800dpi میباشد , سرعت اسکن اسکنر v19 برای حالت رنگی و سیاه و سفید 10 ثانیه با رزولوشن 300dpi و 30 ثانیه با رزولوشن 600dpi میباشد. اپسون مدل v19 بدون سینی میباشد و قابلیت اسکن دورو ندارد.

خرید اسکنر اپسون v19

اسکنر اپسون v19 قابلیت اسکن دورو و اسکن نگاتیو را ندارد ولی پورت اتصال به کامپیوتر را دارد. لازم به ذکر است که هر چه امکانات و قابلیت های یک اسکنر بالا میرود به همان میزان قیمت اسکنر نیز بالا خواهد رفت اما شما به عنوان به یک خریدار اسکنر باید بدانید که چه انتظاری را از یک اسکنر دارید اگر برای مصرف شخصی و خانگی قصد خرید اسکنر را دارید اسکنرهایی مانند اپسون v19 برای شما میباشد چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم نیاز شمار را برآورده میکند.

قیمت اسکنر v19

اما اگر قصد دارید که از اسکنر خود در محیط کار و یا فروشگاه خود استفاده کنید قطعا به اسکنری نیاز خواهید داشت که قابلیت های بیشتری و به تبع قیمت بیشتری را نیز داشته باشد. برای این منظور خانه پرینتر به شما مشتری گرامی توصیه میکند که برای انتخاب هرچه بهتر خود در خرید اسکنر نگاهی هر چند اجمالی به اسکنر پرفروش شرکت کانن که اسکنر کانن مدل لاید 120 میباشد داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی