ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل M255nw

HP Color M255nw Laser Printer

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل M255nw, از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط کمپانی مطرح و خوشنانم HP است که به مانند دیگر پرینتر این شرکت یعنی پرینتر مدل M254nw, از قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان وای فای بهره میبرد. البته امکان شبکه شدن پرینتر در شبکه کامپیوتری بین دیگر کاربران و استفاده کنندگان از پرینتر, از دیگر قابلیت های قابل ذکر در این چاپگر اچ پی میباشد.
ظرفیت سینی کاغذ در پرینتر M255nw به تعداد 250 برگ است و حداکثر سایز کاغذ قابل استفاده در این پرینتر در اندازه A4 میباشد. با توجه به ابعاد و هم چنین توان کاری ماهانه این پرینتر که در حدود 1300 برگ است, میتوان گفت که این چاپگر دستگاهی برای استفاده در مشاغل اداری و تجاری با حجم کاری پایین و هم چنین قابل استفاده در مصارف خانگی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۲:۰۷
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet M608dn

HP LaserJet M608dn Laser Printer

 

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل M608dn, پرینتر تک کاره تولید شده توسط شرکت HP میباشد و به مانند پرینتر M608n, قابلیت قرار گرفتن در شبکه کامپیوتری را از طرق پورت اتصال Ethernet تعبیه شده در پشت دستگاه را دارد. این پرینتر با بیشتر نسخه های سیستم عامل های ویندوز و مک سازگاری دارد و از طریق دفترچه راهنمای نصب و استفاده داخل بسته بندی دستگاه, میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

پرینتر مدل M608dn, در رده چاپگرهای تک کاره قرار دارد و قابلیت های اسکن و کپی را ندارد. قابلیت چاپ موبایلی ePrint و AirPrint از ویژگی های به روز شده در این چاپگر است. در این مدل از پرینتر اچ پی خبری از اتصال به صورت بیسیم یا همان وای فای نیست, اما میتوان از طریق پورت اتصال USB2.0 و درگاه Ethernet, پرینتر 608dn را به کامپیوتر وصل کرد و آن را در شبکه کامپیوتری با دیگر همکاران به اشتراک بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۲۴
خانه پرینتر