ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

برای خرید پرینتر پارامترهای متعددی را باید مد نظر قرار دارد , پرینتری که هم مناسب با حرفه , شغل و نیاز شما باشد و هم از لحاظ مالی بتواند نظر شما را جلب کند و اقدام به خرید آن کنید , انتخابش قدری مشکل و زمان بر است در این نوشتار با خانه پرینتر همراه باشید تا شما را در انتخاب هر چه بهتر یک پرینتر راهنمایی کند . قیمت پرینتر , ابعاد پرینتر , چندکاره و یا تک کاره بودن آن , لیزری یا جوهرافشان بودن پرینتر و ... همه گی از عوامل موثر در خرید پرینتر هستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۲۰
خانه پرینتر

تغذیه خودکار کاغذ adf در پرینترها چیست

 

 

 

تصور کنید که قرار است حجم زیادی از کاغذ , سند و یا هر مدرک دیگری را در یک زمان خاص کپی , اسکن و یا حتی فکس کنید , باز هم تصور کنید که این کاغذ ها و اسناد به شکل دورو هستند و شما نیاز دارید که از هر دوروی اسناد کپی و یا اسکن تهیه کنید !!! . حتی اگر زمان کافی برای این کار داشته باشید انجام دادن آن از حوصله خارج خواهد بود . اما خیلی نگران این قضیه نباشید چرا که پیشرفت دانش و تکنولوژی کارها را بسیار آسان کرده است , قابلیت جدیدی که در پرینترها و دستگاه های کپی تعبیه شده است کار را خیلی راحت کرده است . قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF , تکنولوژی جدیدی است که در اکثر پرینتر های تک کاره , چندکاره , دستگاه های کپی و اسکنرها تعبیه شده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۵۲
خانه پرینتر

راهنمای انتخاب و خرید بهترین دستگاه کپی

 

 

قیمت دستگاه های کپی با توجه به اندازه و قابلیت های آن ها و هم چنین حجم کاری که انجام میدهند , متغیر است . قبل از خرید دستگاه کپی و یا هر ماشین اداری دیگر نظیر انواع پرینتر و دستگاه فکس و اسکنر و ... ابتدا باید به انتظاری که از یک دستگاه دارید توجه کنید , نوع فعالیت و حیطه کاری شما , میزان حجم کاری انجام گرفته در طی روز و هم چنین دیدگاه بلند مدت شما برای افزایش حجم کاری , در هنگام خرید دستگاه کپی همه گی باید مد نظر قرار داده شوند .البته قابل ذکر است که میزان بودجه ایی که شما قرار است برای خرید دستگاه فتوکپی , تخصیص دهید در انتخاب بهترین دستگاه کپی برای شما حائز اهمیت است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۵۹
خانه پرینتر

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15a

HP LaserJet Pro M15a Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M15A , یکی دیگر از پرینترهای تک کاره تولید شرکت معروف و خوشنام HP میباشد که به مانند دیگر پرینتر این شرکت که پرینتر اچ پی مدل M12A میباشد از نظر ابعادی پرینتر کوچک و جمع و جوری است و به راحتی بر روی میز کاری شما جای میگیرد و با وزن کمی که دارد حدود 4.5kg به راحتی قابل جا به جایی است . پرینتر m15a فقط برای گرفتن پرینت از اسناد و مدارک مورد استفاده قرار میگیرد و به عبارتی دیگر میتوان آن را یک پرینتر خانگی نامید . توان کار ماهانه آن در حدود 8000 برگ ذکر شده است و ظرفیت سینی کاغذ ورودی آن به تعداد 150 برگ است و  این حجم از توان کاری پرینتر اچ پی m15a را گزینه مناسبی برای مصارف اداری و تجاری با حجم کاری پایین , کرده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۰
خانه پرینتر