ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرینتر چندکاره لیزری رنگی کانن مدل ImageCLASS MF635Cx

معرفی کلی

پرینتر  کانن  مدل  MF635Cx برادر بزرگ‌تر imageCLASS MF633Cdw است و ویژگی‌هایی همچون پرینت لیزری رنگی ، اسکن ، کپی  و فکس را ارائه می‌کند. این دستگاه به یک صفحه‌نمایش LCD  لمسی و رنگی ، ۱۲٫۷ سانتی‌متری مجهز شده است که کاربری بسیار آسانی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۹
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492

 

معرفی کلی

پرینتر چندکاره کانن مدل mx 492 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف کانن میباشد که مانند سایر محصولات تولیدی شرکت کانن از لحاظ زیبایی طراحی , سهولت استفاده برای کاربر و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است. پرینتر کانن مدل mx 492 , در رده پرینترهای چند کاره قرار میگیرد , پیکسما کانن مدل mx 492 میتواند 4 کار را برای شما در قالب یک دستگاه انجام دهد , پرینت , کپی , اسکن گرفتن و فکس کردن اسناد و مدارک خود را میتوانید با پرینتر canon mx 492 انجام دهید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۲۱
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF217w

 

معرفی کلی 

خانه پرینتر مفتخر است اعلام کند که نمایندگی رسمی فروش پرینتر کانن۲۱۷w را بر عهده گرفته است. پرینتر کانن مدل ۲۱۷w با گارانتیشرکتی تحویل داده میشود.لازم به ذکر است این گارانتی نشانه دست اول بودن دستگاه و اورجینال بودن قطعات آن, از جمله گوشی داخل کارتن میباشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۱۴
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX922

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان کانن مدل MX922 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف CANON است که از لحاظ ظاهر طراحی و کیفیت ساخت به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . تکنولوژی چاپ در چاپگر کانن مدل MX922 , جوهرافشان است و نوع چاپ در آن رنگی است که میتواند گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی شما باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۰
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WorkForce WF-3620

معرفی کلی

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WF3620 , محصول تولیدی شرکت EPSON و از سری WorkForce میباشد که از لحاظ ظاهر طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه نظیر پرینتر مدل WF7610 , از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . این پرینتر در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و قادر است علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما از آنها کپی , اسکن و فکس نیز تهیه کند . ظرفیت سینی کاغذ دستگاه به تعداد 250 برگ است و در صورت تمایل و افزایش حجم کار میتوانید سینی دوم آن را که 250 برگ ظرفیت دارد تهیه کنید , توان کار ماهانه پرینتر مدل WF3620 اپسون به تعداد 20000 برگ ذکر شده است و میتوان گفت که مناسب برای مصارف خانگی سنگین و محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۳
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L382

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون L382 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و به شما این امکان را میدهد که سه کار متفاوت را با یک دستگاه انجام دهید. نوع چاپ پرینتر مدل L382 جوهرافشان میباشد و همین خاصیت آن را مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی ساخته است. با توجه به ابعاد و وزن اپسون مدل 382 میتوان آن را در خانه یا محل کار به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید. پرینتر جوهرافشان مدل l382 میتواند در هر دقیقه 5 برگ را در حالت رنگی و 10 برگ را در حالت سیاه و سفید برای شما با رزولوشنی معادل با 5760*1400 dpi به چاپ برساند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۵۱
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M227sdn

 
معرفی کلی

پرینتر لیزری اچ پی مدل 227sdn یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت hp میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینتر های چند کاره شرکت اچ پی قرار میگیرد. پرینتر اچ پی مدل 227sdn همانطور که از نامش پیداست قادر است 3 کار را برای شما در قالب یک دستگاه انجام دهد. ظرفیت سینی کاغذ چاپگر اچ پی 227sdn در حدود 250 برگ میباشد و توان کار ماهانه 227sdn حداکثر 30000 برگ در ماه میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۱۱
خانه پرینتر


پرینتر لیزری چندکاره‌ی برادر مدل MFC-L2700DW

معرفی کلی

پرینتر لیزری چندکاره ی برادر مدل L2700DW , محصول تولیدی شرکت BROTHER میباشد و از لحاظ طراحی و کیفیت جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه , همانند پرینتر مدل L6200DW توانسته است نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند . پرینتر برادر L2700 , از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و میتواند علاوه بر پرینت گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی , اسکن و فکس نیز تهیه کند . با توجه به ظرفیت سینی کاغذ دستگاه که به تعداد 250 برگ است و هم چنین توان کار ماهانه دستگاه که بین 250 تا 2000 برگ در ماه است میتوان گفت که پرینتر لیزری L2700 , گزینه مناسبی برای مصارف خانگی سنگین و قابل استفاده برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۲۵
خانه پرینتر