ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-Sensys MF217w

 

معرفی کلی 

خانه پرینتر مفتخر است اعلام کند که نمایندگی رسمی فروش پرینتر کانن۲۱۷w را بر عهده گرفته است. پرینتر کانن مدل ۲۱۷w با گارانتیشرکتی تحویل داده میشود.لازم به ذکر است این گارانتی نشانه دست اول بودن دستگاه و اورجینال بودن قطعات آن, از جمله گوشی داخل کارتن میباشد.

 

پرینتر لیزری کانن  ۲۱۷w از سری i-SENSYS کانن یک انتخاب خوب برای افرادی است که در پی یک پرینتر چند کاره برای مصارف شخصی منزل یا دفاتر کار کوچک هستند . ضمن ارائه ی عملکرد بسیار عالی، طراحی پرینتر مدل mf217w بسیار شیک و کاربرپسند بوده و با دارا بودن یک پنل چرخشی و کلید لمسی ، سهولت هر چه بیشتر در استفاده را برای کاربران خود به ارمغان می آورد . دستگاه ۲۱۷ یک وسیله چند منظوره شامل پرینت, کپی , اسکن و فکس با رزولوشن ۹۶۰۰تا۶۰۰ Dpi که با قیمت در نظر گرفته شده بسیار مقرون به صرفه است. پرینتر ۲۱۷ از رابط USB استاندارد و سریعی بهره می برد.

خرید پرینتر کانن 217w

اگر قصد خرید پرینتر ۲۱۷w را دارید گفته های شرکت کانن درباره ی آن را در خانه پرینتر دنبال کنید.

گفته های شرکت کانن در مورد i-sensys mf217w

منبع : http://www.canon-europe.com/

مزایا

قابل اتصال به اینترنت، همه در یک تک لیزر
چاپ آسان از دستگاه های با سیستم عامل IOS یا Android
چاپ و کپی کارآمد با سرعت ۲۳ کاغذ در دقیقه
استفاده آسان با صفحه نمایش شیبدار، صفحه لمسی و انجام عملیات با یک کلید لمسی
حداقل زمان انتظار در حالت Quick First Print
کسب و کار با نتایج کیفی بالا
ترکیبی از کیفیت چاپ تا ۱۲۰۰x۱۲۰۰ dpiوتونر Canon به شما چاپ ها و کپی های حرفه ای با نوشته هایی با وضوح بالا و گرافیک های بالا ارائه می کند. افزایش رنگ ها در هنگام اسکن کردن تا ۹۶۰۰x ۹۶۰۰ dpi همه ی جزئیات اصلی رو ثبت می کند. شما می توانید هر اسکنی را به هر کامپیوتر شخصی با شبکه ی چاپگر بفرستید.

Wi-Fi برای به اشتراک گذاری یکپارچه
از طریق این دستگاه به صورت یکپارچه به شبکه Wi-Fi متصل شوید. شما می توانید از طریق Iphone یا IPad خود و از طریق Apple AirPrint و Mopria اسناد و مدارک خود را به چاپ برسانید. و همچنین از طریق نرم افزار Canon Mobile Printing به صورت بی سیم از گوشی IOS یا Android خود فایل خود را چاپ کنید.

عملکرد آسان و سریع

عملکرد سریع و آسان، پرینتر ۲۱۷ دارای صفحه ای چند عملکردی شیب دار و صفحه ی LCD لمسی بزرگی می باشد که در یک لحظه برای شما اطلاعات مورد نیازتان را نمایش می دهد. این صفحه می تواند به شکل عمودی یا هر شکلی که بسته به کار شما دارد، حالت بپذیرد. در حالت Quick one touch solution گردش کاری شما که شامل کپی و اسکن می باشد، به راحتی قابل تنظیم است.

خرید عمده کانن 217w


همه چیز در یک کارتریج و کپی سریع

کارتریج قابل بازیافت این دستگاه، شامل تونر، ظرف استوانه ای شکل و واحدهای تمیزکننده به منظور کاهش زمان تعمیر و نگهداری، افزایش اطمینان و به حداقل رساندن استفاده از مواد مصرفی می باشد.

به لطف سرعت چاپ و کپی با سرعت ۲۳ کاغذ در دقیقه با دستگاه تک لیزر سریع A4 و وجود کلید Quick First Print حتی در حالت Sleep، برای خروجی فایل ها با این دستگاه نیازی به منتظر ماندن نیست. چاپ، کپی و اسکن چند صفحه ای بی شک به لطف یک جعبه ی کوچک کاغذ ۲۵۰ صفحه ای و یک ADF فشرده ی ۳۵ صفحه ای می باشد.

سودمند، دستگاه متصل برای محل کار کوچک

طراحی زیبا و اتصال به شبکه ی قوی، این چاپگر تک لیزر پرسرعت امکان کارهای چاپ، کپی، اسکن و فکس را در دستگاه کم حجم فراهم می کند.با اتصال به شبکه و ارتباط متحرک برای به اشتراک گذاری کارها، بعلاوه ی کیفیت حرفه ای چاپ و کارایی آسان صفحه لمسی، این دستگاه رومیزی برای محل کارهای کوچک بسیار مناسب است.

مشخصات کلی

فکس: بله
سایز چاپ: A4
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0
قابلیت چاپ دو رو: خیر

شبکه بی سیم Wi-Fi: بله

حالت Quiet (سکوت) و انرژی کارآمد

برای انجام عملیات در یک محیط ارام، حالت Quiet چاپ بدون سر و صدا را تضمین می کند، پس شما می توانید بدون پرت کردن حواس دیگران به کار خود بپردازید.

Canon در تثبیت تقاضا برای رفع مشکلات تکنولوژی تضمین می کند که زمان زیادی صرف شروع استفاده از این دستگاه نشود و همچنین در کاهش مصرف انرژی هم بدون تاثیری در عملکرد دستگاه کمک کند. با سطح کیفی تکنولوژی، این دستگاه در حالت Sleep فقط ۱.۶ وات برق مصرف می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۸
خانه پرینتر

پرینتر canon 217w

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی