ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل 179fnw

HP MFP 179fnw Laser Printer

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل 179fnwپرینتر تولید شده توسط شرکت اچ پی است و به مانند پرینتر مدل M479fnw, در رده پرینترهای 4 کاره این شرکت قرار میگیرد. علاوه بر گرفتن پرینت و چاپ از اسناد و مدارک, قادر است که از آن ها کپی, اسکن و فکس نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر به تعداد 150 برگ است و توان کاری ماهانه ذکر شده برای آن در حدود 20000 برگ کاغذ است که میتوانید در مشاغل اداری و تجاری با حجم کاری متوسط مورد استفاده قرار گیرد.
پرینتر مدل M179fnw قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را داراست که ظرفیتی برابر با 50 برگ کاغذ را دارد و هنگامی که نیاز دارید که چندیدن سند را اسکن کنید, این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت شما میشود و دستگاه به صورت خودکار, کار اسکن گرفتن را انجام میدهد. اما شاید بتوان گفت که مهم ترین قابلیت در چاپگر M179fnw قابلیت اتصال آن به صورت بیسیم یا همان Wi-Fi است که به کاربران خود این امکان را میدهد از طریق گوشی و یا تبلت هوشمند خود, فایل های مورد نیاز را برای تهیه نسخه چاپی به چاپگر ارسال کنند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۰۲
خانه پرینتر

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل 426dw

Canon MF426dw Multifunction Laser Printer

معرفی کلی

 

پرینتر کانن مدل 426dw یکی دیگر از محصولات پر فروش و به روز شرکت کانن میباشد. در این چاپگر همانند سایر تولیدات کانن تلاش شده که خریدار پرینتر از خرید خود بیشترین رضایت را داشته باشد, پرینتر مدل 426dw قابلیت اتصال به شبکه WiFi را دارا میباشد که از این لحاظ کاربری را برای استفاده کنندگان و خریداران دستگاه بسیار راحت کرده است و شما را از شر اتصالات فیزیکی پرینتر ها و سیستم کابل کشی دردسر زا راحت میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۰۶
خانه پرینتر

اسکنر حرفه‌ای اسناد اپسون مدل DS-860

Epson DS-860 Document Scanner

معرفی کلی

اسکنر اپسون مدل DS860, به مانند دیگر اسکنر تولید شده شرکت اپسون یعنی اسکنر DS1630, برای اسکن کردن اسناد و مدارک از تکنولوژی اسکن CIS بهره میبرد. در این نوع از تکنولوژی اسکن که با استفاده از منبع نور LED عملیات اسکن با استفاده از سنسور تماس صورت میگیرد و خبری از لنز نیست. کم تر شدن هزینه ها و استفاده راحت تر از مزایای این نوع از اسکنرها میباشد. اسکنر DS860 با وزن تقریبی 4 کیلوگرم و ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی قابل حمل است و بر روی میز کاری شما قرار میگیرد. اسناد را در سایز A4 اسکن میکند و از طریق پورت اتصالی USB2.0 به کامپیوتر وصل میشود و میتوانید برای نصب و راه اندازی آن از CD نصب دستگاه که نصب راحت و آسانی دارد استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۶
خانه پرینتر