ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرینتر لیزری اچ پی مدل M501dn

HP M501dn printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M501dn , از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام HP است که به مانند پرینتر M402dn از کیفیت ساخت و طراحی مطلوبی در بین چاپگرهای هم رده خود دارد . با توجه به ابعاد و هم چنین توان کاری قابل انجام توسط این پرینتر که به تعداد 80000 برگ به صورت ماهانه میباشد , میتوان گفت که پرینتر M501dn پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۴
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل M281fdn

HP Color MFP M281fdn Printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M281fdn , از پرینترهای سری M شرکت خوشنام HP است که به مانند دیگر پرینترهای تولیدی این شرکت نظیر پرینتر مدل M26nw , از لحاظ کیفیت ساخت و جنس مواد به کار رفته در آن از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . پرینتر مدل M281fdn , از لحاظ کاربری در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و قادر است که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . با توجه به ظرفیت سینی کاغذ در این پرینتر که به تعداد 150 برگ است و هم چنین توان کار ماهانه آن که در حدود 40000 برگ است میتوان گفت که پرینتر اچ پی M281fdn گزینه مناسبی برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۴۲
خانه پرینتر

پرینتر بدون کارتریج اچ پی

چاپگر بدون کارتریج اچ پی

کارتریج پرینتر یکی از اجزای مهم و اصلی در عملیات پیچیده چاپ توسط پرینترها میباشد . فرقی ندارد که پرینتر خریداری شده توسط شما از چه برند و شرکتی باشد , در هر حال چاپگر به یک مخزن جهت چاپ اسناد و تصاویر نیاز دارد . شارژ و یا تعمیر کارتریج از دیرباز مشکل عمده و دردسر آفرین برای دارندگان پرینترهای لیزری و جوهرافشان بوده است . به همین دلیل کمپانی های تولید کننده پرینتر در جهت مرتفع کردن این مشکل بر آمده اند .
کمپانی بزرگ و مطرح Epson با طراحی و تولید پرینترهای جوهرافشان خود که یک تانک جوهر مجزا در کنار دستگاه پرینتر تعبیه کرده است تا حدودی توانسته است مشکل تعویض و شارژ کارتریج را مرتفع سازد . در چاپگرهای جوهر افشان اپسون , در صورت اتمام جوهر تانک دستگاه , میتوانید با خرید و تهیه جوهر مخصوص پرینتر , دوباره مخزن را شارژ کرد و اقدام به چاپ از اسناد خود کنید . نمونه ایی از این دست پرینترها , پرینتر مدل L1800 اپسون است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۰۲
خانه پرینتر