ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر لیزری اچ پی مدل M501dn

HP M501dn printer

معرفی کلی

پرینتر اچ پی مدل M501dn , از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام HP است که به مانند پرینتر M402dn از کیفیت ساخت و طراحی مطلوبی در بین چاپگرهای هم رده خود دارد . با توجه به ابعاد و هم چنین توان کاری قابل انجام توسط این پرینتر که به تعداد 80000 برگ به صورت ماهانه میباشد , میتوان گفت که پرینتر M501dn پرینتری مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین میباشد .
البته اگر از مصرف کنندگانی هستید که به دنبال یک پرینتر خانگی برای چاپ اسناد و مدارک خود هستید , 501dn گزینه مناسبی به نظر میرسد . ظرفیت سینی کاغذ ورودی این پرینتر به تعداد 100 برگ عنوان شده است و سایز کاغذ مورد استفاده در آن کاغذ a4 و کاغذ a5 میباشد که باید در انتخاب نوع کاغذ آن دقت کنید و کاغذهای با گراماژ 80 گرم را برای استفاده در پرینتر خود خریداری کنید .

قیمت چاپگر اچ پی m501dn

تکنولوژی چاپ در چاپگر اچ پی M501dn , از نوع رایج و متداول لیزری است که کیفیت و سرعت بالایی از چاپ را ارائه میدهد . نوع چاپ در این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است و قادر است که در هر دقیقه 43 برگ کاغذ را با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند که کیفیت قابل قبولی میباشد . این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد , اما برای گرفتن چاپ دورو با آن نیازی نیست به صورت دستی اقدام کنید چرا که پرینتر اچ پی M501dn , قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد و درج حرف d به عنوان پسوند در نام چاپگر بیانگر همین قابلیت میباشد . بر خلاف پرینترهای جوهرافشان , پرینترهای لیزری مناسب برای چاپ عکس ها و تصاویر نمیباشند و چاپگر 501dn نیز از این قائده مستثنی نمیباشد . تک کاره بودن این پرینتر باعث شده تا برای گرفتن کپی و اسکن از اسناد , به فکر خرید دستگاه های دیگر باشید .

قیمت پرینتر تک کاره اچ پی m501dn

نوع کارتریج یا تونر در پرینتر HP M501dn , از نوع HP 87A Black میباشد و کارکردی معادل با 9000 برگ کاغذ را دارد . پنل کاربری راحتی دارد و همراه با صفحه نمایشگر رنگی LCD که دارد , کار را برای کاربران خود راحت تر کرده است . از طریق پورت اتصال USB2.0 میتوانید فلش مموری خود را به چاپگر وصل کنید و از فایل های موجود در آن به صورت مستقیم نسخه چاپی تهیه کنید . پورت Ethernet تعبیه شده در پشت پرینتر امکان به اشتراک گذاشتن آن را در شبکه کامپیوتری بین همکاران , فراهم ساخته است . از اتصال مدرن بیسیم یا همان WiFi در این پرینتر خبری نیست , که میتوان از مدل های دیگر پرینترهای کمپانی hp استفاده کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی