ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پرینتر لیزری کانن مدل LBP113w

Canon LBP113w Laser Printer

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل LBP113w, از سری پرینترهای تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح و خوشنام Canon است که به مانند پرینتر6030w از قابلیت چاپ به صورت بیسیم بهره میبرد. ظرفیت سینی کاغذ در این پرینتر به تعداد 150 برگ کاغذ است و سایز کاغذ مورد استفاده در آن به اندازه A4, B5, A5, A6, Legal, Letter, میباشد. با توجه به ابعاد و وزنی که این چاپگر دارد, و هم چنین توان کاری ماهانه آنکه در حدود 20000 برگ عنوان شده است, میتوان گفت که پرینتر کانن 113w, گزینه مناسبی برای مشاغل اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به پایین و حتی مصارف خانگی میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۳:۱۱
خانه پرینتر

پرینتر چندکاره اچ پی مدل M433a

HP M433a Multifunction Printer

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل M433a, از سری پرینترهای چند کاره تولید تولید شده توسط شرکت مطرح HP میباشد که به مانند پرینتر M28a توانایی انجام 3 کار در قالب یک دستگاه واحد را دارد. این پرینتر قادر است که علاوه بر تهیه نسخه چاپی از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند. ظرفیت سینی کاغذ در آن به تعداد 350 برگ است و حداکثر سایز کاغذ قابل استفاده در آن A3 میباشد. نکته قابل ذکر در پرینتر مدل M433a, توان کاری بالای ماهانه در آن میباشد که تا 40000 برگ در ماه را برای آن ذکر کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۷
خانه پرینتر

پرینتر تک کاره اچ پی مدل M712dn

HP M712dn Pro Printer

معرفی کلی

 

پرینتر اچ پی مدل M712dn, از سری پرینترهای تک کاره پر توان و قدرتمند تولید شده توسط شرکت خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M402dn, از قابلیت چاپ دوروی خودکار و هم چنین قابلیت شبکه شدن در شبکه کامپیوتری بهره میبرد. مهم ترین نکته قابل ذکر در این پرینتر توان کاری ماهانه بالای آن است به طوری که در طی یک ماه چیزی در حدود 100 هزار برگ را میتواند به چاپ برساند چرا که از یک پردازنده قدرتمند 800 مگاهرتزی بهره میبرد.
سینی اصلی کاغذ در پرینتر M712dn, ظرفیت 100 برگ کاغذ را در خود دارد که البته در آینده و با افزایش حجم کاری, میتوانید سینی های دوم و حتی سوم را که ظرفیتی برابر با 250 برگ کاغذ را دارند, به آن اضافه کنید و نگرانی از بابت افزایش حجم کاری خود نداشته باشید. با توجه به ابعاد و حجم کاری قابل انجام در این پرینتر میتوان گفت که اچ پی مدل m712dn گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۹ ، ۱۶:۵۹
خانه پرینتر