ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L382

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون L382 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای چندکاره قرار میگیرد و به شما این امکان را میدهد که سه کار متفاوت را با یک دستگاه انجام دهید. نوع چاپ پرینتر مدل L382 جوهرافشان میباشد و همین خاصیت آن را مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی ساخته است. با توجه به ابعاد و وزن اپسون مدل 382 میتوان آن را در خانه یا محل کار به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید. پرینتر جوهرافشان مدل l382 میتواند در هر دقیقه 5 برگ را در حالت رنگی و 10 برگ را در حالت سیاه و سفید برای شما با رزولوشنی معادل با 5760*1400 dpi به چاپ برساند.

خرید عمده پرینتر اپسون مدل 382

پرینتر 382 اپسون قابلیت کپی گرفتن از اسناد و مدارک شما را نیز دارد , سرعت و کیفیت کپی در اپسون مدل 382 قابل قبول میباشد اما متاسفانه قابلیت تغذیه خودکار ندارد و نمیتوانید به صورت خودکار از اسناد خود کپی بگیرید . علاوه بر کپی گرفتن , پرینتر اپسون مدل 382 قادر است که از اسناد شما اسکن تهیه کند . سرعت اسکن برای هر برگ در حدود 7 میلی ثانیه میباشد و کیفیت اسکنی که پرینتر EPSON L382 به شما میدهد معادل با 600*600 dpi میباشد که کیفیتی در خور و قابل توجه است , اما برای گرفتن اسکن دورو از اسناد خود باید به صورت دستی اقدام به این کار کنید.

فروش عمده پرینتر اپسون مدل 382

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر EPSON L382 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت , این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L382 میشود اما پس از اتمام جوهر دستگاه پرینتر مدل 382 دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L382 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

اگر هنوز هم برای خرید یک پرینتر جوهرافشان 3 کاره نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارید , خانه پرینتر برای راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر پیشنهاد میکند از پرینتر جوهرافشان کانن مدل G2410 , که توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

نظرات  (۱)

به نام خداوندی که زیباست و زیبایی را دوست دارد

فروشگاه قالب های بلاگ بیان H.D
تجربه حسی فراتر از زیبایی

بهترین و ارزان ترین و مناسب ترین قالب ها در بلاگ بیان
قالب ها بسیار عالی و ریسپانسیو و با کیفیت و گرافیکی
با قالب های H.D مطالب سحر آمیز بیا‌آفرینید.

زیبایی را در کنار ما تجربه کنید.


برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
https://ble.im/HD_Store

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی