ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۰

انواع اسکنر-type of scanner

اسکنر SCANNER یا به عبارتی همان پویشگر دستگاهی که تنوع و گستردگی فراوانی دارد و وسیله ای است برای ورود تصاویر و یا متون به رایانه در این مقاله شما را با انواع اسکنر آشنا میکنیم . کارکرد اصلی اسکنر انتقال فایل های تصویری و متنی به کامپیوتر و تبدیل آن ها به فایل های دیجیتالی است تا در صورت لزوم اقدام به ویرایش و یا حفظ و نگهداری آن ها به مدت طولانی تری است .

اسکنرها بسته به کارکرد و مصرفی که دارند انواع مختلفی دارند و هر چه تکنولوژی ساخت و کارکرد اسکنر پیچیده تر شود قیمت آن نیز به تبع بالاتر میرود . پس در ابتدا برای تهیه و خرید اسکنر باید به نیاز و مصرف خود رجوع کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .طریقه اسکن نیز بدین صورت است که تصاویر و متون کاغذی توسط هد نوری اسکنر آنالیز میشوند و اطلاعات به دست امده از این آنالیز به صورت ارقام صفر و یک به رایانه ارسال شده و در آن جا تبدیل به تصاویر دیجیتالی قابل ویرایش میشوند .

خرید انواع اسکنر

انواع اسکنر

اسکنرهای خانگی یا به عبارتی اسکنرهای تخت (FLAT ) که جزء اسکنرهای پرفروش بازار نیز میباشند و همان طور که از نامشان پیداست مناسب برای مصارف خانگی و یا اداری و شرکتی با حجم کاری پایین میباشند . حجم کاری روزانه آن ها پایین است و سایز کاغذ قابل استفاده در آن ها A4 است , قیمت آن ها پایین است و به راحتی بر روی میز کار قرار میگیرند و حمل و جا به جایی آن ها نیز آسان است , نمونه ایی از این مدل اسکنر ها اسکنر کانن مدل لاید 120 است که در فروشگاه خانه پرینتر هم موجود میباشد .

خرید اسکنر کانن مدل لاید 120

اسکنر اسناد که کمی بزرگتر از اسکنر خانگی است و دارای قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF هستند بدین صورت که توسط غلطک هایی به صورت خودکار اسناد م مدارک را به درون دستگاه میکشند , قیمت آن ها بالاتر است و برای مصارف شرکتی و اداری مناسب هستند , نمونه ایی از این نوع اسکنر ها اسکنر کانن مدل DR C240 میباشد که میتوانید از صفحه این محصول در سایت خانه پرینتر دیدن فرمایید .

قیمت اسکنر کانن مدل DR C240

 

اسکنرهای قابل حمل یا به عبارتی دیگر اسکنرهای جیبی , که به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند و مناسب برای دانشجویان است و به راحتی قابل اتصال به لب تاب و تبلت هستند و میتوانید در هر جایی که تمایل داشته باشید اقدام به اسکن اسناد و مدارک کنید , نقطه ضعف آن ها اما در اسکن گرفتن از اسناد A4 است که این کار باید در چند مرحله صورت گیرد و در بعضی از مواقع نیز اسکن های گرفته شده دقیق و منظم نیستند .

انواع اسکنر دستی

امروزه با افزایش استفاده از تبلت ها و تلفن های اندرویدی نرم افزارهای کاربردی متعددی طراحی و ارائه شده است که بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کرده است . استفاده از این نرم افزارها در تبلت و یا گوشی هوشمند این امکان را به کاربران میدهد که با استفاده از دوربین دستگاه خود اقدام به اسکن از اسناد کاغذی کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی