ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810

Epson L810 Inkjet Printe

معرفی کلی

پرینتر اپسون L810 , از سری پرینترهای تولید شده در شرکت معروف و خوشنام EPSON است که به مانند پرینتر اپسون مدل L1300 در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد . این پرینتر از لحاظ کیفیت طراحی و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن از مرغوبیت بالایی برخوردار است . پرینتر مدل L810 مجهز به یک مخزن جوهر است که در صورت اتمام جوهر آن نیاز به خرید کارتریج جدید ندارید و تنها با تهیه جوهر مخصوص آن میتوانید مخزن را دوباره از جوهر پر کنید و کیفیت چاپ مطلوبی را از دستگاه بگیرید .

قیمت پرینتر اپسون مدل L810

ظرفیت سینی کاغذ اپسون مدل L810 به تعداد 100 برگ برای کاغذ استاندارد و 20 برگ برای کاغذ مخصوص چاپ عکس میباشد .تکنولوژی چاپ در چاپگر L810 جوهرافشان است و نوع چاپ آن به صورت رنگی است که برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام کنید . قابلیت چاپ بدون حاشیه و هم چنین قابلیت چاپ بر روی CD از دیگر امکانات این پرینتر میباشد که گزینه بسیار مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی میباشد . پرینتر 810 اپسون قادر است که در هر دقیقه 4.8 برگ را به صورت رنگی و 5 برگ را به صورت سیاه و سفید و با رزولوشنی معادل با 1440 × 5760 dpi به چاپ برساند .

خرید پرینتر اپسون مدل L810

پرینتر اپسون مدل L810 , به مخزن جوهر مجهز شده است و دارای 6 محفظه برای جوهر است که و برای کسانی که نیاز روزانه به چاپ عکس دارند گزینه مناسبی است چرا که به راحتی میتوان از طریق پورت کارت حافظه عکس ها را مستقیما از روی مموری و یا دوربین های عکاسی به چاپ رساند که این قابلیت به همراه امکان چاپ مستقیم بر روی CD و DVD پرینتر 810 اپسون را برای مصرف عکاسان مناسب ساخته است .البته از طریق پورت اتصال USB2.0 هم میتوانید پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید , از نقاط ضعف این پرینتر هم میتوان به نداشتن سیستم اتصال بیسیم یا همان WiFi اشاره کرد .

فروش پرینتر اپسون مدل L810

همان طور که در تصویر زیر مشاهده میکنید بر روی بدنه پرینتر رنگی L810 یک کنترل پنل تعبیه شده است که از دکمه های کمی در آن برای راحتی کار کاربران استفاده شده است . وجود یک صفحه نمایش رنگی به اندازه 2.7 اینچ که  لمسی هم میباشد این راحتی کاربری را دو چندان کرده است . در قسمت زیرین این کنترل پنل درگاه هایی برای اتصال کارت حافظه SD و microSD و هم چنین فلش مموری در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن میتوان عکس ها را مستقیما از روی آن ها به چاپ رساند . نوع جوهر استفاده شده در پرینتر مدل L810 از نوع Dye است و کارکرد کارتریج رنگی و مشکی آن مناسب برای چاپ 1800 عکس میباشد .

پرینتر رنگی اپسون مدل L810


لطفا برای اطلاع از قیمت خرید به سایت خانه پرینتر مراجعه فرمایید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی