ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۰

پرینتر-رنگی-color-printer

پرینتر رنگی

در میان تنوع و گستردگی پرینترهای موجود در بازار , انتخاب و خرید یک پرینتر متناسب با نیاز شما کار ساده ایی نیست و نیاز به تحقیق و مطالعه دقیقی دارد تا بتوانید خریدی راضی کننده داشته باشید , تا هم نیاز هم اکنون شما برآورده شود و هم در آینده با تغییر و یا افزایش حجم کاری نیاز به خرید پرینتر جدید نداشته باشید . پرینتر سیاه و سفید یا تک رنگ , پرینتر رنگی , پرینتر لیزری و پرینتر جوهرافشان نمونه ایی از پرینترهای موجود در بازار ماشین های اداری هستند که با قیمت ها و امکانات متفاوت و متعدد به خریداران عرضه میشود .

در این مقاله قصد داریم اطلاعات هر چند کوتاه ولی مفیدی را برای خریداران پرینترهای رنگی ارائه دهیم تا با رعایت این نکات عمر دستگاه بیشتر شود و نیاز به تعمیر زود هنگام پرینتر نداشته باشید . پرینترهای رنگی در دو نوع لیزری و جوهرافشان در بازار موجود هستند و باز هم بسته به نوع نیاز شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب کنید .

پرینتر رنگی لیزری

پرینتر رنگی لیزری

پرینتر های رنگی لیزری علاوه بر قابلیت های پرینترهای لیزری سیاه و سفید قادر هستند که متون و تصاویر را به صورت رنگی نیز چاپ کنند . سرعت چاپ بالایی دارند , وضوح و کیفیت چاپ متون در آن ها بیشتر است , توان کار ماهانه بالاتری را دارند و برای چاپ اسناد و متون در حجم بالا مناسب هستند , اما از معایب پرینترهای رنگی لیزری نیز میتوان به این موارد اشاره کرد : برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی خیلی مناسب نیستند , قیمت خرید اولیه بالاتری را دارند هر چند که تهیه تونر آن ها هزینه کمتری را دارد , از انواع مختلف کاغذ برای چاپ به خوبی پشتیبانی نمیکند .

پرینتر رنگی جوهرافشان

پرینتر های رنگی جوهرافشان به نسبت حجم و ابعاد کوچکتری دارند و فضای کم تری را اشغال میکنند , برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی گزینه های مناسب تری هستند , قیمت خرید اولیه آن ها کم تر است هر چند که تهیه کارتریج آن ها و لوازم جانبی گران تری دارند , با انواع ابعاد کاغذ سازگار هستند , اما از معایب پرینترهای جوهرافشان نیز میتوان به این موارد اشاره کرد : تهیه جوهر آن ها هزینه بر است , در مقایسه با پرینترهای لیزری سرعت کم تری دارند , توان کاری ماهانه پایین تری دارند .

قیمت پرینتر اپسون مدل L805

در استفاده از پرینترهای جوهرافشان رنگی ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که توجه نکردن به آن ها ممکن است عمر دستگاه را کوتاه کند , خوشبختانه این مشکلات با علائمی همراست که میتوان آن ها را دید و زود به مشکل پیش آمده پی برد . از جمله این مشکلات میتوان به این موارد اشاره کرد : پیدا شدن خطوط اضافی هنگام چاپ عکس ها , کیفیت بد چاپ تصاویر , کشیده شدن حروف و نداشتن ظرافت در چاپ اشکال و تصاویر , بالا رفتن حجم جوهر مصرفی پرینتر و . . . همه این موارد و بسیاری دیگر ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کثیف بودن سوزن های چاپ هد پرینتر و یا استفاده کم از دستگاه روی دهد که تشخیص به موقع این ایرادات و رفع آن ها کمک شایانی در جهت حفظ دستگاه پرینتر جوهر افشان رنگی شما میکند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی