ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۳

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x

پرینتر لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP351x

معرفی کلی

پرینتر کانن مدل 351X , پرینتر تولیدی شرکت معروف و خوش نام CANON است که از لحاظ کیفیت ساخت و ظاهر طراحی به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت نظیر پرینتر کانن مدل 251DW از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . کاربری این پرینتر تک کاره بوده و ظرفیت سینی اصلی کاغذ آن به تعداد 500 برگ میباشد و در صورت نیاز میتوان به صورت آپشنال تعداد سینی های آن را افزایش داد و ظرفیت کاغذ مصرفی دستگاه را به تعداد دلخواه بیشتر کنید . پرینتر مدل 351X قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد .

قیمت پرینتر لیزری کانن مدل 351X

تکنولوژی چاپ در چاپگر لیزری کانن مدل 351X , لیزری بوده و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا سیاه و سفید است و قادر است در هر دقیقه 55 برگ را به صورت یک رو و تقریبا 36 برگ را به صورت دورو با کیفیتی معادل 600*600 dpi به چاپ برساند , البته برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که پرینتر 351 کانن قابلیت چاپ دوروی خودکار را دارد . توان کار ماهانه این دستگاه به تعداد 250000 برگ در ماه است که این تعداد از کاغذ مناسب محیط های اداری و تجاری با حجم کاری متوسط به بالا میباشد .

خرید پرینتر کانن مدل 351 ال بی پی

بر روی بدنه پرینتر کانن 351x یک صفحه نمایش از نوع LCD که 5 خطی میباشد تعبیه شده است و کار کردن با دستگاه را برای کاربر راحت کرده است , شما میتوانید از طریق پورت اتصال USB 2.0 این پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید , اما پرینتر 351x قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را داراست و به کاربر خود این امکان را میدهد که با استفاده از گوشی و یا تبلت هوشمند خود از راه دور به پرینتر وصل شده و دستورات چاپی خود را پرینتر ارسال کند و اقدام به پرینت گرفتن از اسناد و مدارک خود کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی