ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پروژکتور اوپتوما مدل X341

Optoma X341 Projector

معرفی کلی

ویدئو پروژکتور اوپتوما مدل X341 , پروژکتور تولید شده توسط شرکت Optoma میباشد که از لحاظ کاربرد و توان خروجی به مانند پروژکتور اپسون مدل X41 , در رده میانی پروژکتورهای موجود در بازار قرار میگیرد . با توجه به وزن و ابعاد پروژکتور مدل X341 , به راحتی میتوان این پرینتر را جا به جا کرد و هم چنین با توجه به پایه اتصال در نظر گرفته شده برای آن میتوان پروژکتور را به زمین یا سقف متصل کرد . بر روی بدنه این پروژکتور شیارهایی برای تهویه مناسب تر دستگاه در نظر گرفته شده است . با توجه به خصوصیات ویدیو پروژکتور X341 , میتوان گفت که گزینه مناسبی برای کارهای اداری , تجاری و هم چنین مصارف خانگی است .

قیمت ویدئو پروژکتور X341

طول عمر لامپ 195واتی در پروژکتور اوپتوما X341 , به میزان 5000 ساعت ذکر شده است اما در صورتی که استفاده از آن را در حالت اقتصادی تنظیم کنید میتوان عمر لامپ را تا 10000 ساعت نیز افزایش دهید . نوع لنز این پروژکتور از نوع DLP است با نسبت کانونی 2.4 تا 2.53 و قدرت زومی معادل با 1.1 که تصحیح زاویه تصویر آن یه صورت عمودی و به اندازه 40 درجه است . میزان خروجی نور از ویدئو پروژکتور X341 در حدود 3300 لومن است که این مقدار از شدت روشنایی باعث میشود که پروژکتور حتی در محیط های با نور طبیعی هم تصویر واضحی بر روی پرده ارائه دهد .

قیمت ویدئو پروژکتور مدل X341

رزولوشن پخش تصاویر در ویدئو پروژکتور X341 , به میزان 1024*768 پیکسل است و کنتراست تصویر آن 22000:1 است که عمق بسیار مناسبی به تصاویر پخش شده از آن میدهد . نسبت تصویر پخش شده با این پروژکتور 4:3 است که به راحتی قادر است با نسبت 16:9 نیز سازگار شود . سایز نمایشگر آن از 27 تا 300 اینچ قابل تنظیم است , که در این بازه فاصله پرده نمایش از آن بین 1.2 متر تا 12 متر تنظیم میشود . نکته قابل ذکر در مورد پروژکتور X341 قابلیت پخش سه بعدی تصاویر از منابع پخش مختلف نظیر کنسول های بازی است . ویدئو پروژکتور X341 از یک بلندگوی 2 واتی با کیفیت صدای مناسب بهره میبرد و شما را از خرید اسپیکر بی نیاز میکند .

خرید ویدئو پروژکتور مدل X341

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید سطح پروژکتور X341 صاف میباشد و پیچ تنظیم زوم یا همان فوکوس دستگاه در بالای آن قرار دارد . کلیدهای کنترلی تعبیه شده بر روی آن به صورت منظم و بسیار ساده طراحی شده اند و کاربری پروژکتور را راحت کرده است و در صورت نبود کنترل دستگاه میتوانید با همین کلیدها تنظیمات دلخواه را انجام دهید . درگاه های ارتباطی فراوان و کاربردی در پشت پروژکتور تعبیه شده اند و این درگاه ها که تصویر آن ها را در زیر مشاهده میکنید , شامل پورت کاربردی HDMI , پورت آدیو , ورودی میکروفن , پورت VGA , ورودی رایانه و کامپوزیت میباشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی