ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۶

انواع-دستگاه-کپی-types-of-photocopiers


انواع دستگاه کپی

خرید دستگاه کپی با توجه به فراوانی و تنوع آن ها در بازار ماشین های اداری برای کسانی که اطلاعات چندانی در مورد آن را ندارند , کاری مشکل و زمان بر است . ما در این مقاله سعی داریم تا حدودی شما را با انواع دستگاه فتوکپی و کاربرد هر کدام از آن ها آشنا کنیم . قبل از اقدام به خرید دستگاه کپی و یا هر ماشین اداری دیگری , ابتدا به ساکن شما باید هدف از خرید دستگاه فتوکپی و حجم کار انجام گرفته شده با آن را با توجه به حیطه کاری خود تعیین کنید .

اینکه شما نیاز به یک دستگاه کپی رنگی دارید و یا سیاه و سفید , دستگاه کپی خریداری شده قرار است که چه حجم از کپی را در طول روز برای شما انجام دهد , نیاز به دستگاه کپی تک کاره دارید یا دستگاه کپی چندکاره ( علاوه بر گرفتن کپی از اسناد و مدارک از آن ها اسکن و فکس نیز تهیه میکند ) , سرعت کپی دستگاه برای شما مهم تر است یا کیفیت کپی , سایز دستگاه کپی و هم چنین دستگاه کپی لیزری برای شما مناسب تر است یا دستگاه کپی جوهر افشان ؟

قیمت انواع دستگاه کپی

برای روشن تر شدن مطالب گفته شده بالا در مورد انتخاب نوع دستگاه کپی , حال به معرفی انواع دستگاه فتوکپی موجود در بازار میپردازیم . قبل از آن یاد آوری میکنیم که دستگاه کپی کانن و دستگاه کپی شارپ جزء برند های پرفروش این بازار میباشد .

دستگاه کپی سیاه و سفید

همان طور که از نامش پیداست اسناد چاپ شده با این دستگاه به صورت سیاه و سفید است و از یک تونر تک رنگ برای چاپ استفاده میکند به همین دلیل هم سرعت بیشتری در چاپ دارد و هم اینکه از لحاظ قیمتی متناسب با بودجه های کم میباشد . اگر کسب و کار شما به گونه ایی است که سرعت کار دستگاه کپی برای شما اهمیت دارد خرید دستگاه کپی سیاه و سفید گزینه مناسبی برای شماست . دستگاه کپی کانن 2204 , نمونه ایی از این دستگاه های سیاه و سفید است که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه این محصول در سایت خانه پرینتر مراجعه کنید .

قیمت دستگاه کپی کانن مدل 2204

دستگاه کپی رنگی

از چند تونر رنگی برای چاپ اسناد استفاده میکند , اگر زمینه کاری شما به گونه ایی است که نیاز دارید از اسناد و مدارک یک کپی رنگی و حرفه ایی با تمام جزئیات گرفته شود , خرید دستگاه کپی رنگی گزینه مناسبی است , هر چند که در مقایسه با دستگاه کپی سیاه و سفید باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید .

دستگاه کپی چندکاره

اگر کار شما به گونه ایی است که علاوه بر گرفتن کپی از اسناد و مدارک , نیاز دارید که از آن ها اسکن و فکس نیز تهیه کنید , خرید دستگاه کپی چندکاره گزینه مناسبی است , چرا که با خرید یک دستگاه سه کار متفاوت برای شما انجام میگیرد , علاوه بر آن هم از اشغال بیشتر فضای محیط کار شما جلوگیری میشود و هم در هزینه های شما صرفه جویی میشود . نمونه ایی از این دستگاه کپی چندکاره که تصویر آن را در زیر هم مشاهده میکنید و در سایت خانه پرینتر موجود میباشد , دستگاه کپی کانن مدل 2520 است .

قیمت دستگاه کپی کانن مدل 2520

دستگاه کپی رومیزی

با افزایش توان کاری دستگاه های کپی , سایز و اندازه دستگاه نیز افزایش پیدا میکند , در این بین یک سری از دستگاه های کپی که توان کاری کم تری را دارا هستند تولید و روانه بازار شده اند که اصطلاحا به آن ها دستگاه های کپی رومیزی گفته میشود . یک نمونه از این دستگاه های رومیزی , دستگاه کپی شارپ مدل x201 میباشد که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید .

قیمت دستگاه کپی شارپ مدل x201

در هنگام خرید دستگاه فتوکپی فاکتورهای زیادی را باید مد نظر قرار داد , امکان اتصال به صورت بیسیم , داشتن پورت درگاه شبکه , قابلیت تغذیه خودکار کاغذ , قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک و ... همه گی از ویژگی هایی هستند که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید , هر چند که با افزایش قابلیت های دستگاه قیمت آن نیز بالاتر میرود . دستگاه کپی شارپ مدل x202 که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید توانسته است با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجهه شود .

قیمت دستگاه کپی شارپ مدل x202

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۲
خانه پرینتر

دستگاه کپی 2204

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی