ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۰۶ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۷

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X311N

دستگاه کپی شارپ مدل SHARP AR-X311N

معرفی کلی

دستگاه کپی شارپ مدل X311N برای مصارف اداری و انتشارات است. این دستگاه قابلیت چاپ در سایز A3 دارد . سرعت دستگاه‌های فتوکپی اهمیت زیادی دارد و به‌منظور پیشبرد سریع کارها ، دستگاه کپی مدل X311N سرعت چاپی برابر با ۳۱ برگ در دقیقه دارد. ظرفیت سینی این دستگاه، درمجموع ۱۱۰۰ برگ است و افزایش آن تا ۲۱۰۰ برگ امکان‌پذیر است .

 کپی شارپ مدل X311N از چاپ دورو پشتیبانی می‌کند که همه‌ی این ویژگی‌ها نشان‌دهنده‌ی طراحی دستگاه X311N برای محیط کاری پرمشغله است. دستگاه کپی مدل 311N رزولوشن چاپ ۶۰۰×۶۰۰ dpi دار . تا ۹۹۹ برگ را می‌توان با این دستگاه به‌صورت متوالی چاپ کرد و بزرگنمایی آن از ۲۵ تا ۴۰۰ درصد متغیر است .

دستگاه کپی شارپ مدل 311N از رزولوشن اسکن ۶۰۰  dpiبهره می‌برد و اسکن به حافظه‌ی فلش دارای رزولوشن ۹۶۰۰ dpiاست. به‌منظور اعمال تنظیمات، یک پنل روی دستگاه کپی X311N تعبیه‌ شده است . این پنل رابط کاربری بسیار آسانی دارد. USB و شبکه، دو درگاه دستگاه کپی AR-M460NXهستند .

قیمت کپی شارپ مدل X311N

در حوزه‌ی پرینترها و دستگاه‌های کپی، شرکت شارپ از سال‌های دور با عرضه‌ی محصولات باکیفیت به جایگاه خاصی در بین مشتریان دست‌ یافته است. محصولی که در این قسمت مشاهده می‌کنید، دستگاه کپی X311N نام دارد و از همه‌فن‌حریف‌های این شرکت محسوب می‌شود که شرکت‌هایی نظیر توشیبا و کانن را به چالش کشیده است.

 دستگاه کپی شارپ مدل X311N ، ظرفیت سینی کاغذ ۱۱۰۰برگی دارد و سرعت چاپ آن در هر دقیقه به ۳۱ برگ می‌رسد . قابلیت کپی و اسکن دورو دارد و ظرفیت سینی آن قابل افزایش است؛ تمامی این ویژگی‌ها نشان از مناسب‌ بودن X311N برای محیط کاری پرمشغله مانند انتشارات است .

خرید دستگاه فتوکپی مدل  X311N

 

در پایان برای راهنمایی هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی در خرید دستگاه کپی پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول تولیدی شرکت شارپ که دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201 میباشد دیدن فرمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
خانه پرینتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی