ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۱۶

پرینتر-اچ-پی-hp-printer

پرینتر hp

پرینترهای اچ پی که امروزه بخش بزرگی از بازار فروش پرینتر را به خود اختصاص داده اند , محصول تولید شده در شرکت خوشنام و مطرح HP میباشند که یک شرکت چند ملیتی است و مرکز آن در کالیفرنیای امریکا قرار دارد . شرکت اچ پی معروف به هیولت پاکارد ( نام دو دانشجوی بنیان گذار شرکت) ، یک کمپانی آمریکایی است که فعالیت آن در زمینه ی تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد و تقریبا در بیشتر کشورهای جهان فعال است . پرینترهای hp جزء پرفروش ترین و با کیفیت ترین پرینترهای بازار ماشین های اداری میباشد . این پرینترها از لحاظ تنوع و کیفیت توانسته است نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند و تقریبا جوابگوی هر نوع سلیقه با زمینه های کاری و شغلی متفاوت میباشد .

با پیشرفت علم و تکنولوژی , نحوه ساخت و کاربری پرینترها نیز دچار تغییر و تحول شده است و میتوان گفت که شرکت hp در این زمینه توانسته است پیشرفت های قابل توجهی را به دست آورد . در این زمینه شرکت اچ پی طیف وسیعی از مدل های گوناگون پرینتر را تولید و روانه بازار کرده است . از ویژگی های قابل ذکر در پرینترهای اچ پی را میتوان کاربری آسان و کم هزینه بودن مواد مصرفی به کار رفته در آن ها ذکر کرد . کار کردن با پرینترهای اچ پی راحت بوده و مواد مصرفی آن ها از جمله تونر و جوهر کارتریج آن ها به وفور در بازار موجود میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل m28a

انواع پرینتر اچ پی

بسته به اینکه زمینه کاری و فعالیت شما در چه زمینه ایی میباشد , انواع پرینتر hp در طرح ها و ویژگی های مختلف تولید و روانه بازار شده اند . این تنوع در ساخت نه تنها در برند اچ پی بلکه در سایر برندهای دیگر هم به چشم میخورد و دلیل آن هم نیاز مصرف کنندگان و تنوع زمینه های شغلی میباشد . اگر شما نیاز به گرفتن چاپ متنی از اسناد و مدارک دارید باید از پرینترهای مخصوص این کار استفاده کنید . سرعت چاپ , کیفیت چاپ , توان کاری ماهانه پرینتر , چاپ اشکال گرافیکی و تصاویر و سایر موارد مشابه , از جمله عوامل تولید و ساخت مدل های مختلف چاپگرها میباشد . تصویر بالا مربوط به پرینتر اچ پی مدل m28a میباشد که از پرینترهای چند کاره اچ پی میباشد و با اقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شده است .

پرینتر جوهر افشان اچ پی

این مدل از پرینترهای hp را میتوان در رده پرینترهای ارزان قیمت اچ پی قرار داد . پرینترهای جوهرافشان مناسب برای کسانی است که قصد دارند از تصاویر و اشکال گرافیکی خود نسخه چاپی تهیه کنند . وجود سه رنگ اصلی جوهر ها به همرا جوهر مشکی , تصاویر رنگی و با کیفیتی را ارائه میدهند . هر چند که قیمت اولیه پرینتر جوهر افشان ارزان میباشد اما هزینه ی تهیه و خرید مواد مصرفی آن میتواند قابل توجه باشد . لازم به ذکر است که در صورت استفاده نکردن طولانی مدت از پرینتر , جوهر کارتریج آن ها خشک میشود و باید اقدام به تعویض جوهر کارتریج آن نمایید . پرینتر اچ پی مدل 2130 از پرینترهای جوهر افشان شرکت اچ پی میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل p2035

پرینتر لیزری اچ پی

پرینترهای لیزری اچ پی با قیمت بالاتری نسبت به سایر پرینترهای اچ پی به فروش میرسند و علت آن هم کیفیت بالای چاپ و قیمت بالای مواد مصرفی به کار رفته در آن ها میباشد . پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد و مدارک متنی گزینه بسیار مناسبی هستند و برای ادارات و مشاغلی که احتیاج به گرفتن پرینت و چاپ به تعداد زیاد در طول روز هستند یک پرینتر ایده آل محسوب میشود . علاوه بر توان کاری بالا , سرعت بالای چاپ هم در پرینترهای لیزری حرف اول را میزند . پرینترهای لیزری برای چاپ متون از پودری به نام تونر استفاده میکنند که همه نوع چاپی را با کیفیت بالا انجام میدهند . پرینتر اچ پی p2035 نمونه ایی از پرینترهای لیزری hp است که تصویر آن را در بالا مشاهده میکنید .

خرید پرینتر اچ پی

میزان کیفیت و کارایی در مقابل هزینه ایی که برای خرید پرینتر اچ پی , پرداخت میکنید همواره باید مورد توجه قرار گیرد . دانستن این نکته که در برخی از پرینترهای جوهر افشان ارزان قیمت , هزینه خرید مواد مصرفی پرینتر از قیمت خرید اولیه پرینتر بیشتر است , در هنگام خرید پرینتر ضروری میباشد که اغلب فروشندگان پرینتر از گفتن آن به مشتریان خودداری میکنند . انتخاب پرینتر متناسب با نیازهای شما , موضوعی است که در هنگام خرید پرینتر باید به آن توجه داشته باشید . پارامترهای مختلفی در هنگام خرید دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد مانند : قابلیت اتصال به پرینتر , قابلیت چاپ دورو , قابلیت چاپ عکس , کیفیت و سرعت چاپ , قابلیت اضافه کردن سینی کاغذ در صورت افزایش حجم کاری در آینده و . . . همه گی از مواردی است که با توجه به زمینه کاری و نیاز شما در هنگام خرید پرینتر باید مد نظر قرار دهید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۴
خانه پرینتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی