ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۴۸

پرینتر-کانن-canon-printer

پرینتر کانن

 

پرینتر canon

پرینتر کانن یکی از محصولات کمپانی مشهور و مطرح CANON است که تخصص خاص و ویژه ایی در تولید و طراحی تجهیزات الکترونیکی نظیر دوربین های عکاسی و لوازم جانبی آن ها را داراست . کانن یک شرکت چند ملیتی با مرکزیت کشور ژاپن است که در سال 1933 تاسیس شد و فعالیت خود را با تولید و ساخت دوربین های عکاسی شروع کرد . از سال 1950میلادی شرکت کانن اقدام به طراحی و تولید ماشین های اداری کرد . پرینتر کانن یکی دیگر از تولیدات این شرکت در دسته ماشین های اداری است که به مانند دیگر محصولات این شرکت توانسته است محبوبیت ویژه ایی را در بین خریداران و مصرف کنندگان خود در سر تا سر جهان به دست آورد .

تقریبا بیشتر افراد ، یک دستگاه پرینتر در منزل و یا در محل کار خود دارند که برای چاپ از این دستگاه استفاده می نمایند . در نتیجه پرینترها همواره در حال استفاده اند . اکثر قطعات داخلی پرینترها مصرفی هستند و بعد از یک دوره کارکرد زیاد ، نیاز به سرویس دارند . دستگاه های پرینتر کنون ، از قطعات کوچک و حساس ساخته شده اند که هرگونه دستکاری بدون دانش لازم ، باعث بروز اشکالات و آسیب های جدی به دستگاه می شود . بنابراین تعمیر و سرویس پرینترهای کانن کار پیچیده ایست . در نتیجه بهترین مکان برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس پرینتر کنون ، نمایندگی پرینتر کانن می باشد .

قیمت پرینتر کانن

انواع پرینتر کانن

در حالت کلی چهار نوع پرینتر در بازار ماشین های اداری موجود میباشد که کمپانی کانن نیز تولیدات خود را در این چهار گروه از پرینترها قرار داده است . قبل از اقدام به خرید هر نوع از پرینتر کانن , ابتدا به نوع کار و زمینه شغلی خود توجه داشته باشید و میزان انتظار و توانایی که از یک پرینتر را دارید حتما مد نظر قرار دهید . مشخصاتی نظیر داشتن تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF , قابلیت چاپ دوروی خودکار کاغذ , امکان اتصال از طریق بیسیم یا WiFi , داشتن پورت اتصال به شبکه و ویژگی هایی از این دست باید قبل از خرید پرینتر مد نظر قرار داده شود .

پرینتر جوهر افشان کانن

پرینترهای جوهر افشان مخصوص چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی میباشند . چنانچه کار و شغل شما به گونه ایی است که نیاز دارید از تصاویر و اشکال در طی روز پرینت تهیه کنید , خرید پرینتر جوهرافشان کانن میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . البته توجه داشته باشید که سرعت چاپ در این گونه از پرینترها به دلیل ماهیت کارکردی که دارند به نسبت پایین تر از سایر پرینترهای موجود در بازار میباشد و هم چنین مصرف جوهر نیز در این پرینترها بالا میباشد که هزینه شارژ کارتریج را باید مد نظر قرار دهید . نمونه ایی از این نوع پرینترهای جوهرافشان , پرینتر کانن مدل G1410 میباشد که در سایت خانه پرینتر هم موجود میباشد .

خرید پرینتر کانن

پرینتر لیزری کانن

چنانچه قصد دارید پرینت های متنی زیادی را در طی روز با پرینتر انجام دهید خرید پرینتر لیزری کانن میتواند برای شما مفید واقع شود . چرا که در پرینترهای لیزری سرعت حرف اول را میزند , البته بسته به نوع برند پرینتر و خصوصیات آن کیفیت چاپ هم متغیر میباشد . در پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن قادر نیستید که از متون چاپ رنگی بگیرید و برای انجام این کار باید به سراغ پرینتر لیزری رنگی کانن بروید . ناگفته نماند که سرعت چاپ در پرینتر سیاه و سفید اندکی بیشتر از پرینتر رنگی است . پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن به دلیل دقت بالا و سرعت چاپ بیشتر مناسب مشاغل اداری و تجاری و هم چنین مصارف خانگی میباشد که قصد دارند در طی یک ماه از پرینتر خود پرینت های بیشتری را بگیرند . نمونه ایی از این پرینترهای لیزری , پرینتر کانن مدل MF3010 میباشد .

پرینتر چند کاره کانن

در مواقعی پیش می آید که علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک با دستگاه پرینتر نیاز به گرفتن کپی , اسکن و فکس نیز از سند مورد نظر لزوم پیدا میکند . در چنین مواقعی خرید پرینتر چند کاره کانن میتواند نیاز شما را برطرف کند . پرینترهای چند کاره نقطه مقابل پرینترهای تک کاره قرار دارند و در واقع چند دستگاه تجمیع شده در یک دستگاه هستند که شما را بی نیاز از خریدن دستگاه های اضافی میکند . پرینتر چند کاره کانن مدل MF237w , نمونه ایی از این پرینترهای چندکاره میباشد که با کاربری 4 کاره مناسب برای کارهای اداری و تجاری و حتی مصارف خانگی میباشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی