ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

آموزش تعمیرات فتوکپی در مراکز تخصصی و حرفه ایی و توسط اساتید با تجربه در حوزه ماشین های اداری صورت میگیرد . ما در این مقاله مختصری از چگونگی کار دستگاه کپی و هم چنین معرفی قطعات اصلی دستگاه های کپی را بیان میکنیم . دستگاه های چاپ و کپی از دیرباز تا به امروز چه در کارهای اداری و چه در مکان های آموزشی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته اند . دستگاه های کپی در دو نوع دستگاه کپی آنالوگ و دستگاه کپی دیجیتال تقسیم بندی میشوند که آنالوگ ها قدیمی تر و دیجیتال ها به روز تر هستند و کاربری آسان تری دارند . نمونه ایی از این دستگاه کپی به روز و پرفروش دستگاه کپی کانن مدل 2520 میباشد که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید و برای بررسی بیشتر آن میتوانید به صفحه این محصول در سایت خانه پرینتر مراجعه کنید .

قیمت دستگاه کپی مدل 2520 کانن

طبق بررسی های صورت گرفته بیشترین عامل خرابی دستگاه کپی مربوط به استفاده نادرست کاربر از دستگاه به هنگام کپی گرفتن است . یک دستگاه کپی علاوه بر منبع تغذیه انرژی برای چاپ کردن اسناد نیاز به مواد مصرفی مانند جوهر و تونر و هم چنین کاغذ دارد , دانستن طرز کار صحیح دستگاه و هم چنین انتخاب مواد مصرفی و کاغذ مرغوب و درجه یک باعث افزایش طول عمر دستگاه کپی مورد استفاده شما میشود . استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت نظیر کاغذ a4 کپی مکس باعث میشود که کاغذ به هنگام کپی گرفتن در دستگاه گیر نکند .

در کلاس های آموزش تعمیرات دستگاه کپی گفته میشود که منظور از کاغذ نامرغوب چیست , کاغذ مرطوب , کاغذ کاهی , برش غیر استاندارد کاغذ , تا خوردگی و چین های زیاد بر روی سطح کاغذ , همگی عواملی هستند که باعث گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی و خراب شدن آن میشوند . دستگاه کپی شارپ مدل x202 , که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید جزء پرفروش های بازار کپی میباشد .

 

قیمت دستگاه کپی شارپ مدل x202

آموزش تعمیرات فتوکپی

شناخت سینی کاغذ و ظرفیت آن

کلید خاموش و روشن دستگاه کپی

کار با پنل کاربری دستگاه کپی

آشنایی با عملکرد درپوش جلو

آموزش نحوه سرویس کردن انواع دستگاه کپی

عیب یابی و رفع گیر کاغذ در دستگاه کپی

آشنایی با آلارم های لامپ اسکن دستگاه کپی

آشنایی با برد الکترونیکی دستگاه کپی

مهم ترین نکته ایی که در آموزش تعمیر فتوکپی به آن پرداخته میشود طریقه صحیح باز و بسته و کردن دستگاه کپی است . دستگاه های فتوکپی متنوع موجود در بازار که هر کدام محصول تولیدی شرکتی معتبر هستند , ساخت و ظاهر متفاوتی دارند و بسته به اینکه دستگاه کپی رنگی است و یا دستگاه کپی سیاه و سفید است , شیوه باز کردن آن ها متفاوت است . دستگاه کپی شارپ و دستگاه کپی کانن از برند های معروف و پرفروش در بازار کپی هستند .

در مرحله بعد در آموزش تعمیرات فتوکپی , به شما نحوه انتخاب دقیق و درست تونر یا همان جوهر دستگاه کپی داده میشود , چرا که با خرید تونرهای طرح و غیر اصل در دراز مدت آسیب جدی به دستگاه کپی شما وارد میشود . نمونه ایی دیگر دستگاه کپی با کیفیت موجود در بازار دستگاه کپی شارپ مدل x201 است که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید و میتوانید اطلاعات دقیق تر آن را در سایت خانه پرینتر مشاهده نمایید .

قیمت دستگاه کپی شارپ مدل x201

در کلاس آموزش تعمیرات کپی , شما را با تمامی قطعات فیزیکی و مکانیکی دستگاه کپی آشنا میکنند و نحوه کارکرد و هم چنین محل قرار گیری هر قطعه را به کار آموزان آموزش میدهند , اطلاع دقیق از عملکرد قطعات مکانیکی دستگاه کپی و آشنایی با ایرادات و خطاهای دستگاه در تعمیرات دستگاه کپی اصل لازم و ضروری برای هر تعمیرکار میباشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
خانه پرینتر

نظرات  (۱)

سلام عزیزم وبلاگت عالیه و حرف نداره
به تازگی وبلاگم رو راه اندازی کردم که اگه علاقه ای دارید لطفا ی سر بزنید.
منتظرتون هستیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی