ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۹

کاغذ-paper

کاغذ از زمان های دور تا کنون نقش مهمی را در انتقال , ثبت و ذخیره اطلاعات داشته است و با پیدایش جوهر و مرکبات رنگی  , این نقش به مرور زمان پر رنگ تر شده است . کاغذ از فشرده شدن و متراکم شدن الیاف سلولزی به وجود می آید و بسته به کاربرد کاغذ در وزن ها وسایز ها و حتی رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف کننده میشود . برش کاغذ طبق استاندارد بین المللی انجام میگیرد و نمونه ای از آن برش کاغذ بر اساس استاندارد A است که در این برش اندازه کاغذ از A0 که بزرگترین سایز است شروع شده و تا A10 ادامه دارد , با بزرگتر شدن اندازه عدد سایز کاغذ نیز نصف میشود .

PAPER SIZE

انواع کاغذ

کاغذها را از نظر مصرف و کاربردی که میتوانند داشته باشند به انواع مختلفی دسته بندی و نام گذاری میشوند مانند , کاغذ تحریر , کاغذ گلاسه , کاغذ الوان و ... . کاغذ تحریر همان طور که از نامش پیداست معمولا در صنعت چاپ مورد استفاده قرار میگیرند . ادارات , سازمان ها و مراکز آموزشی و هم چنین مکان های تجاری که از ماشین های اداری استفاده میکنند , نیاز به کاغذ تحریر پیدا میکنند .

مشخصات کاغذ

گراماژ کاغذ , که  به وزن هر متر مربع از کاغذ گفته میشود که این مقدار معمولا برای کاغذ A4 , کاغذ A3 و کاغذ A5 به میزان 80 گرم میباشد . بسته بندی کاغذ , که معمولا در بسته های 500 عددی بسته بندی میشوند و هر 5 بسته را در یک کارتن قرار میدهند . نمونه ایی از این کاغذ های تحریر که در سایزهای A5 , A4 و A3 تولید میشود و دارای گراماژ 80 گرم است کاغذ کپی مکس میباشد که کیفیت مرغوبی دارد و میتوانید با مراجعه با سایت خانه پرینتر به صورت اینترنتی اقدام به خرید کاغذ A4 کپی مکس نمایید . کاغذ A5 در سایز کوچتر تولید میشود و بیشتر مناسب برای متن های کوتاه و نوشتن مکاتبات و نامه های اداری میباشد .

قیمت کاغذ A4 کپی مکس

شاید بتوان گفت که یکی از پرمصرف ترین کاغذ های تحریر موجود در بازار کاغذ , کاغذ A4 میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند . هر چه جنس کاغذ A4 مرغوبتر باشد در هنگام استفاده آسیب کمتری به ماشین های اداری نظیر پرینتر , دستگاه کپی و دستگاه های فکس وارد میکند . نمونه ایی از کاغذ های A4 مرغوب و موجود در بازار کاغذ A4 دبل آ میباشد که گزینه بسیار مناسبی برای پرینترهای لیزری و جوهرافشان میباشد .

قیمت کاغذ A4 دبل آ

انواع برش کاغذ

در سیستم قدیم برای برش کاغذ از گیوتین استفاده میشد و کاغذ هایی که با این روش برش داده میشدند لبه دار بودند و خاک کاغذ به خوبی جذب نمیشد و از بین نمیرفت که این امر سبب آسیب رساندن به دستگاه مورد استفاده میشد . اما امروزه ظهور تکنولوژیهای جدید , برش کاغذ ها به صورت لیزری انجام میگیرد که هم برش دقیق تر است و هم خاک کاغذ تا حدود زیادی گرفته میشود و هم اینکه بسته بندی کاغذ بسیار راحت تر است و آسیب کمتری را به ماشین های اداری وارد میکنند . نمونه ایی از این کاغذ های برش لیزری که کیفیت بسیار مرغوبی را دارند کاغذ a4 جی کی میباشد که تصویر کاغذ را در زیر مشاهده میکنید .

قیمت کاغذ A4 جی کی

جنس کاغذ

اگر به رنگ کاغذ کتاب های قدیمی خود و یا به رنگ کاغذ روزنامه ای که چند روز پیش خریده اید نگاهی بیاندازید متوجه تغییر رنگ کاغذ آن نسبت به روز اولش خواهید شد , این تغییر رنگ در کاغذها مربوط به جنس و کیفیت کاغذ میباشد . ماده اصلی در ساخت کاغذ , چوب است و در واقع کاغذ از خمیر چوب تهیه میشود که حاوی ماده ای شیمیایی به نام لینگین است ( lingin ) است که این ماده در مجاورت هوا تغییر رنگ میدهد و هر چه میزان این ماده شیمیایی در ساخت کاغذ کمتر به کار گرفته شود , ماندگاری رنگ کاغذ و شفافیت و سفیدی کاغذ بیشتر خواهد شد .

کاغذ a4 سل پرینت و کاغذ a4 پیپروان از کاغذهای با کیفیت وارداتی به کشور هستند که میزان سفیدی و شفافیت رنگ آن ها بسیار مرغوب میباشد و جزء کاغذهای با کیفیت محسوب میشوند , که دیرتر از سایر کاغذهای a4 موجود در بازار تغییر رنگ میدهند .

قیمت کاغذ a4 پیپروان

برای خرید کاغذ a4 مرغوب و با کیفیت میتوانید به سایت خانه پرینتر مراجعه کرده و کاغذهای a4 وارداتی را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت , تهیه کنید .

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی