ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

رول کاغذ حرارتی چیست

رول کاغذ حرارتی نوعی جدید از کاغذ است که در آن فرآیند و عملیات چاپ , بدون دخالت جوهر صورت میگیرد . موارد استفاده این نوع از کاغذ ها در صندوق های فروشگاهی , دستگاه های پوز , دستگاه های ATM و هم چنین پرینترهای لیبل زن و حرارتی میباشد . سطح این نوع از کاغذ ها با یک ماده شیمیایی خاص پوشانده میشود و هنگامی که این پوشش شیمیایی در معرض گرما و حرارت قرار میگیرد رنگ آن تغییر میکند و بسته به نوع ماده شیمیایی آن رنگ آن به مشکی , آبی و گاهی هم قرمز تغییر رنگ میدهد .

قیمت رول کاغذ حرارتی 80 میلیمتری

امروزه کاغذ های حرارتی موارد استفاده زیادی پیدا کرده اند و بسته به نوع برش و اندازه عرض کاغذ که در کارخانه صورت میگیرد , به رول کاغذ حرارتی آزمایشگاهی , رول کاغذ حرارتی فیش پرینتر و هم چنین رول کاغذ حرارتی صندوق فروشگاهی تقسیم بندی میشوند . سرعت بالای چاپ این کاغذها و هم چنین کیفیت و دقت چاپ در آن ها باعث شده که این نوع از کاغذ ها مورد استفاده روز افزون قرار گیرند . البته باید توجه داشت که به دلیل حساسیت بالای این کاغذ ها , باید در نگهداری آن ها دقت زیادی شود .

خرید عمده رول کاغذ حرارتی 57 میلیمتری

از کاغذ های حرارتی پر مصرف در بازار میتوان به رول کاغذ حرارتی 79mm یا همان 8 سانتی اشاره کرد که بیشتر در دستگاه های رسید فروش , دستگاه های ATM و صندوق های فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند و بسته به نوع پوشش شیمیایی کاغذ , به رول کاغذ حرارتی 79mm چاپ آبی و رول کاغذ حرارتی 79mm چاپ مشکی تقسیم بندی میشوند و در دو متراژ 40 متری و 45 متری روانه بازار مصرف کننده شده است . برای کسب اطلاع از قیمت رول کاغذ حرارتی 79mm و خرید آن میتوانید به صفحه این محصول در سایت خانه پرینتر مراجعه فرمایید .

قیمت رول کاغذ حرارتی 79mm هانسول

همان گونه که در تصویر بالا هم مشاهده میکنید , یکی ار پرمصرف ترین کاغذ های حرارتی در بازار مصرف کننده , رول کاغذ حرارتی 79mm هانسول است که محصول تولیدی کشور کره میباشد و کیفیت چاپ و ماندگاری چاپ بالایی را تقریبا به مدت 3 سال را داراست و طول آن 50 متر و نوع چاپ حرارتی آن مشکی است که جزء پرفروش ترین رول های حرارتی میباشد . برای خرید رول حرارتی 79mm هانسول میتوانید به صفحه این محصول در سایت خانه پرینتر مراجعه کنید .

قیمت رول کاغذ حرارتی 57mm

از دیگر کاغذ های حرارتی پرمصرف در بازار , رول کاغذ حرارتی 57mm میلیمتری میباشد که مورد استفاده آن بیشتر در دستگاه های کارت خوان یا همان دستگاه های پوز بانکی میباشد که 20 متر طول دارد و ماندگاری چاپ آن هم تا 3 سال گزارش شده است . لازم به ذکر است که عرض کاغذ 57mm است و برای خرید رول کاغذ 57mm میتوانید به صفحه این محصول در سایت ما مراجعه کنید .

خانه پرینتر مرجع تخصصی فروش ماشین های اداری , انواع کاغذ و رول های کاغذ حرارتی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و به صورت عمده به مشتریان و خریداران گرامی عرضه میکند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی