ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

قیمت انواع پرینتر اچ پی

شرکت معروف و خوشنام HP , که تولیداتش در زمینه ماشین های اداری از نظر کیفیت و ظاهر طراحی , مقبولیت خاصی را دارد تا به امروز پرینترهای مختلفی را روانه بازار مصرف کنندگان کرده است . با کمی دقت در شکل ظاهری و ابعاد پرینترهای اچ پی , میتوان به تفاوت موجود در آن ها پی برد . شاید این سوال هم برای شما پیش آمده باشد که چرا این اختلافات در پرینترهای HP وجود دارد . در ادامه این مقاله به بررسی و مقایسه انواع پرینترهای اچ پی میپردازیم .

شرکت HP پرینترهای متعددی را روانه بازار کرده است که صرف نظر از کیفیت خروجی چاپ آن ها , عملکرد و ساختار متفاوتی را با هم دارند . پرینترهای اچ پی را میتوان از نظر تکنولوژی چاپ به دو دسته پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهرافشان تقسیم بندی کرد که از لحاظ نوع چاپ نیز به دو دسته پرینترهای تک رنگ یا همان سیاه و سفید و پرینترهای رنگی , تقسیم بندی میشوند .

قیمت انواع پرینتر اچ پی

قبل از هر گونه اقدامی برای خرید پرینتر ابتدا به این نکته توجه داشته باشید پرینتر خریداری شده قرار است که در چه مکانی ( خانه , اداره , ... ) و به چه منظوری ( پرینت گرفتن , اسکن کردن , فکس , کپی , ... ) مورد استفاده قرار گیرد . بعد از مشخص شدن کاربری  پرینتر میتوانید اقدام به بررسی و تهیه پرینتر دلخواه بر اساس قیمت و کیفیت آن کنید .

پرینترهای دسکجت اچ پی HP DESKJET PRINTER

این پرینترها همان طور که از نامشان پیداست , پرینترهای رومیزی نامگذاری شده اند و گزینه های بسیار مناسبی برای مصارف خانگی محسوب میشوند . چرا که هم از نظر قیمتی ارزان قیمت هستند و هم از نظر ابعادی جمع و جور هستند و حجم فضای زیادی را بر روی میز شما اشغال نمیکنند . البته با افزایش امکانات و کاربری این نوع از پرینترها , به تبع قیمت آن ها نیز افزایش پیدا میکند . نمونه ایی از پرینترهای خانگی اچ پی پرینتر مدل 2130 میباشد که درپایین تصویر آن آمده است که برای بررسی بیشتر میتوانید به صفحه این پرینتر در سایت خانه پرینتر مراجعه فرمایید .

قیمت پرینتر اچ پی مدل 2130

پرینترهای لیزری اچ پی HP LASERJET PRINTER

پرینترهای لیزری اچ پی نسبت به پرینترهای جوهرافشان , سرعت چاپ بسیار بالاتری دارند و علاوه بر آن هزینه شارژ کارتریج آن ها نیز به نسبت کمتر میباشد . این نوع از پرینترها گزینه بسیار مناسبی برای محیط های اداری و تجاری با حجم کاری بالا میباشد که نیاز روزانه آن ها به پرینترگرفتن از اسناد و مدارک بالا میباشد . ابعاد این پرینتر با توجه به کاربری آن بزرگتر از پرینترهای خانگی است و نقطه ضعف آن ها نیز کیفیت پایین چاپ آن در چاپ تصاویر است . نمونه ایی از این نوع پرینتر لیزری , پرینتر مدل 26a میباشد که در زیر تصویر آن را مشاهده میکنید و قادر است علاوه بر پرینتر گرفتن از اسناد و مدارک شما از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند .

قیمت پرینتر اچ پی مدل 26a

پرینترهای آفیس جت اچ پی HP OFFICEJET PRINTER

در این سری از پرینترهای اچ پی که برای کارهای اداری طراحی و روانه بازار شده است سعی بر آن شده که علاوه بر حفظ سرعت بالای چاپ , خرید پرینتر نیز از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد . قابلیت چاپ دوری خودکار در نظر گرفته شده برای این نوع از پرینترها سبب شده تا هم در وقت کاربران و هم در هزینه های پرداختی بابت تهیه کاغذ و کارتریج صرفه جویی شود . نمونه ایی از این پرینترها , پرینتر مدل 26nw میباشد که تصویر آن را در زیر مشاهده میکنید و یک پرینتر چند کاره که دارای امکانات متعددی است میباشد .

قیمت پرینتر اچ پی مدل 26nw

با توجه به توضیحاتی که در مورد پرینترهای اچ پی در بالا ذکر کردیم , میتوان نتیجه گرفت که تغییر شکل ظاهری و ابعاد پرینترهای اچ پی در نتیجه تغییر کاربری آن ها , پرینتر تک کاره و یا پرینتر چندکاره و هم چنین افزایش قابلیت ها و امکانات آن ها صورت میگیرد . خانه پرینتر مرجع تخصصی فروش ماشین های اداری , برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما خریداران و مشتریان گرامی , توصیه میکند که قبل از اقدام به خرید پرینتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تا با مشاوره رایگان و تخصصی , شما را در خرید هرچه بهتر و اقتصادی تر پرینتر راهنمایی کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی