ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل WORKFORCE WF-7610DWF

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل wf 7610 , یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت EPSON میباشد که از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری به مانند سایر پرینتر های تولیدی این شرکت از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است. پرینتر مدل WF7610 در رده پرینترهای 4 کاره قرار میگیرد و شما میتوانید چند کار مختلف را در قالب یک دستگاه برای شما انجام دهد. شاید مهمترین ویژگی قابل ذکر برای اپسون مدل WF7610 , قابلیت چاپ A3 باشد که از ویژگی های بسیار خوب برای هر پرینتری میباشد.

خرید عمده پرینتر اپسون مدل wf 7610

تکنولوژی چاپ چاپگر اپسون مدل wf7610 جوهرافشان میباشد که مناسب برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی میباشد , ظرفیت سینی کاغذ اپسون مدل 7610 به تعداد 250 برگ میباشد که این تعداد برگ برای کارهای با حجم کاری متوسط بسیار مناسب میباشد. پرینتر 7610 اپسون قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را داراست و میتواند تعداد 35 برگ را برای شما به صورت خودکار به چاپ برساند. برای پرینت گرفتن دورو از اسناد و مدارک خود با پرینتر EPSON WF 7610 دیگر نیازی نیست که به صورت دستی اقدام کنید چرا که اپسون 7610 قابلیت چاپ دورو خودکار را دارد و باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما میشود.

فروش عمده پرینتر اپسون مدل WF 7610

پرینتر جوهر افشان مدل WF 7610 مجهز به اسکنر از نوع CIS و با رزولوشن 2400 × 1200 dpi میباشد . علاوه بر قابلیت اسکن گرفتن پرینتر مدل WF7610 میتواند کارهای مربوط به فکس را برای شما انجام دهد حافظه فکس دستگاه پرینتر اپسون 7610 به مقدار 6 مگابایت میباشد بدین معنی که در صورت نبود کاغذ در سینی پرینتر 7610 و ارسال فکس به دستگاه , فکس های ارسالی در حافظه ذخیره میشود و به محض تغذیه کاغذ فکس های ارسالی را تا 550 برگ برای شما چاپ میکند.

قیمت عمده پرینتر اپسون مدل 7610

پرینتر اپسون 7610DWF , دارای یک صفحه نمایش 11 سانتیمتری از نوع LCD و لمسی میباشد که باعث راحتی کار با دستگاه برای کاربر میشود , اپسون مدل WF 7610 قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را دارد و شما میتوانید به راحتی و با استفاده از گوشی یا تبلت هوشمند خود دستورات چاپی خود را به دستگاه ارسال کنید و از دردسرهای اتصال فیزیکی و سیستم کابل کشی خود را راحت کنید.

خصوصیات پرینتر جوهرافشان اپسون مدل wf 7610

کاربری خانگی و اداری
سینی خروجی 125 برگی
قابلیت تغذیه کاغذ از پشت دستگاه
چاپ از طریق فلش مموری
800 نازل مشکی و 256 نازل برای هر رنگ
 
با تمام توضیحاتی که برای پرینتر اپسون wf 7610 ذکر کردیم اگر هنوز هم برای خرید پرینتر چند کاره نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارید , خانه پرینتر برای راهنمایی هر چه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی در خرید پرینتر به شما پیشنهاد میدهد که نظری هر چند اجمالی به پرینتر 4 کاره کانن مدل mf 237w , که از محصولات تولیدی شرکت خوشنام و معروف شرکت کانن میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند , داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی