ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M426fdn

معرفی کلی
 
پرینتر LaserJet Pro MFP M426fdn بسیار شبیه به LaserJet Enterprise M426fdw طراحی شده و عمده تغییر آن را می‌توان جابجایی صفحه‌نمایش دانست.  این پرینتر که در رنگ سفید روانه بازار شده است 426fdn کیفیت ساخت خوبی دارد و با جنس بدنه پلاستیکی ، می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. اسکنر در پرینتر M426fdn نیز در سطح بالای دستگاه قرارگرفته و سینی کاغذ در پایین‌ترین قسمت تعبیه‌شده است. در بخش وسط دستگاه نیز کارتریج‌ها قرار گرفته‌اند که دسترسی آسانی نیز دارند.صفحه‌نمایش که برای این مدل در نظر گرفته‌شده است در سمت چپ قرار دارد  و از ابعاد بزرگ و مناسبی (3 اینچ) برخوردار است. این صفحه‌نمایش قابلیت لمسی دارد که در کنار رابط کاربری ساده، کار با آن بسیار آسان و راحت است.
خرید پرینتر 426dw
پرینتر چندکاره‌ی اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M426fdn قابلیت چاپ دورو دارد و  سرعت چاپ آن به 40 برگ در دقیقه می‌رسد؛ بنابراین می‌توان گفت این دستگاه برای مصارف اداری با حجم کاری متوسط و زیاد گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. پرینتر M426fdn دارای رزلوشون 600 × 600 dpi است و متون با مشکی عمیق به چاپ می‌رسند. شرکت اچ پی با مجهز کردن این مدل به شبکه و USB، انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی به آن بخشیده است . تنها تفاوت M426fdn با مدل M426fdw عدم وجود اتصال وای فای در مدل MF426fdn است ولی پورت شبکه کماکان در این مدل نیز وجود دارد.خرید عمده پرینتر اچ پیM426fdw
پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M426fdn بسیار شبیه به LaserJet Enterprise M426fdw طراحی شده و عمده تغییر آن را می‌توان جابجایی صفحه‌نمایش دانست.  این پرینتر که در رنگ سفید روانه بازار شده است، کیفیت ساخت خوبی دارد و با جنس بدنه پلاستیکی، می‌تواند در برابر صدمات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی