ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره جوهرافشان اچ پی مدل Ink Tank 315

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل 315 یکی دیگر از پرینترهای تولیدی شرکت HP است که به مانند سایر پرینترهای تولیدی این شرکت از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است . این پرینتر در رده پرینترهای 3 کاره قرار میگیرد و علاوه بر گرفتن پرینت از اسناد و مدارک شما قادر است که از آن ها کپی و اسکن نیز تهیه کند . با توجه به ابعاد و وزن پرینتر و هم چنین ظرفیت سینی کاغذ آن که به تعداد 60 برگ میباشد , میتوان گفت که پرینتر اچ پی مدل 315 گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و محیط های اداری با حجم کاری کم میباشد .

خرید عمده پرینتر اچ پی مدل 315

پرینتر اچ پی INK TANK 315 , قابلیت تغذیه خودکار یا همان ADF را ندارد و توان کار ماهانه آن حداکثر 1000 برگ میباشد . تکنولوژی چاپ در چاپگر اچ پی مدل 315 جوهرافشان است و نوع چاپ آن رنگی است و با داشتن قابلیت چاپ بدون حاشیه گزینه مناسبی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی میباشد . این پرنتر قابلیت چاپ بر روی CD و قابلیت چاپ دورو را ندارد بدین معنی که برای گرفتن چاپ دورو با این دستگاه بای به صورت دستی اقدام کنید . سرعت چاپ با این دستگاه برای حالت سیاه و سفید 19 برگ در دقیقه و برای حالت رنگی 16 برگ در دقیقه که این سرعت با رزولوشنی معادل 4800*1200 dpi همراه میشود .

فروش عمده پرینتر اچ پی مدل 315

پرینتر HP 315 , دارای یک اسکنر از نوع Flatbed است که میتواند اسناد شما را با رزولوشن اپتیکالی معادل 1200*1200 dpi اسکن کند . این پرینتر قادر است که از مدارک شما نیز کپی تهیه کند که کیفیت این کپی برابر با 600*300 dpi است . کارکرد کارتریج رنگی آن 8000 برگ و کارکرد کارتریج مشکی آن به تعداد 5000 برگ میباشد . این پرینتر از لحاظ کاربری و تکنولوژی ساخت بسیار شبیه به پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل ink tank 415 میباشد .

قیمت عمده پرینتر اچ پی مدل 315 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر جوهرافشان ink tank 315 , دارای یک مخزن مخصوص جوهر است که این ویژگی باعث کاهش هزینه های کاربران میشود چرا که پس از اتمام جوهر کارتریج نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با خرید جوهر مخصوص کارتریج این پرینتر و شارژ آن میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از این دستگاه بگیرید . برای اتصال پرینتر جوهرافشان HP 315 , به کامپیوتر یک درگاه اتصال USB 2.0 بر روی دستگاه تعبیه شده است و خبری از درگاه اتصال شبکه و هم چنین اتصال بیسیم WiFi نیست .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
خانه پرینتر

پرینتر HP 315

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی