ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

فروش پرینتر های HP و CANON و انواع ماشین های اداری

ماشین های اداری

پرینتر چندکاره جوهرافشان اپسون مدل L386

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L386 , محصول تولیدی شرکت خوشنام EPSON و از پرینترهای سری L این شرکت میباشد که به مانند سایر پرینترهای این سری از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری از مقبولیت قابل قبولی برخوردار است . تکنولوژی چاپ در چاپگر اپسون مدل L386 جوهرافشان است و نوع چاپ به صورت رنگی میباشد که با رزولوشنی معادل با 5760x1440 dpi همراه میشود اما قابلیت چاپ دورو را دارد ندارد و کاربر برای گرفتن چاپ دورو از اسناد و مدارک خود باید به صورت دستی اقدام کند .

خرید عمده پرینتر اپسون مدل L386

پرینتر اپسون مدل L386 , از تکنولوژی چاپ بدون حاشیه بهره میبرد و همین قابلیت آن را برای چاپ تصاویر بسیار مناسب ساخته است , شما میتوانید علاوه بر پرینت گرفتن با این دستگاه از اسناد و مدارک خود کپی و اسکن نیز تهیه کنید . سرعت اسکن در پرینتر 386 اپسون برای رزولوشن 300 DPI برابر با 2.4 میلی ثانیه در هر خط و برای رزولوشن 600 dpi برابر با 7.2 میلی ثانیه در هر خط است این در حالی است که رزولوشن اپتیکال اسکنر معادل با 1200*2400 dpi میباشد .

فروش عمده پرینتر اپسون مدل l386

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر EPSON L386 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت , این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L386 میشود اما پس از اتمام جوهر دستگاه پرینتر دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L386 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

شما میتوانید پرینتر مدل 386 را از طریق پورت اتصال USB 2.0 در شبکه به اشتراک بگذارید , اما شاید مهم ترین و به روز ترین ویژگی برای این دستگاه پرینتر قابلیت اتصال آن به صورت بیسیم یا همان WiFi است که به کاربر این امکان را میدهد فارغ از اتصلات فیزیکی و سیستم کابل کشی از طریق گوشی یا تبلت هوشمند خود اقدام به ارسال دستورات چاپی خود به دستگاه کند .

قیمت عمده پرینتر اپسون مدل l386

اگر برای خرید پرینتر چند کاره نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تری دارید , خانه پرینتر برای راهنمایی هرچه بیشتر و بهتر شما مشتری گرامی توصیه میکند که از دیگر پرینتر 3 کاره تولیدی شرکت اپسون که پرینتر چند کاره اپسون مدل L382 میباشد و توانسته است نظر مثبت خریداران و کاربران را به خود جلب کند دیدن کنید .

نظرات  (۱)

سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی